15 Oca 2018

Yüz Temizleme Kremi #6 | Himalaya Aloe Vera ve Salatalık Özlü

Herkese yeniden merhaba, 

Evet Pazartesi günü ama napıyoruu modumuzu yüksek tutuyoruz :) 

Günün konusuna başlamadan önce 2. Videomun linkini buraya bırakıyorum. Geçtiğimiz bir haftamı nasıl geçirdim neler yaptım merak ediyorsanız; 

 

Bu aralar çok fazla cilt bakım ürünü bitirdim. Düzenli kullanırsanız zaten biter ancak uzun zaman yorumlayamamın nedeni öncelikle sıra gelmemesidir. Hem banyoda hem banyodaki rafımda 2 ayrı ürün bulundurduğum için sabah ve akşam farklı ürünler kullanıyorum. Bugün anlattığım ürün hem gece hem gündüzde deneyimlediğim bir ürün. 



Himalaya markasını Gratislerde mutlaka görmüşsünüzdür. Bu üründe benim kasa arkasındaki belirli miktarın üzerinde alışveriş yapınca çok daha uygun fiyat gelen ürünlerden görüp aldığım bir üründü. O zaman fiyatı 8,9₺ ye gelmişti. Bu ürünü bir daha almayı düşünmüyorum nedenlerine gelecek olursak; 



-Yapısını hiç sevmedim. Fazla kremsi hatta yüz temizleme kremi yerine gerçek bir krem kullanıyor gibiydim.
-Çok yoğun salatalık özü kokuyordu. Hele ki banyoda sıcak suyla etkisi çok daha fazlalaşıyordu. 
-Akşam kullanımlarda o kadarda rahatsız olmadım kokusundan ama akşam yüzümü banyodaki kullanım kadar derinlemesine temizleyemedim. Banyodaki temizlemem bile çok uzun sürüyordu ve cildime resmen bir krem sürmüş ve arındıramıyor hissi veriyordu. 
-Bunların yanında verdiği nemli/yağlı his özellikle kuru ciltlilerin sevebileceği bir his. Cildim kış aylarında normale dönük karma olduğu için sevemedim. 
-Bahsettiğim gibi bir temizlik ürününün vermesi gereken temizlik hissini bana vermedi. 

Yorumlarım bu şekilde. İçeriğini merak edenler için paylaşıyorum; 




Himalaya markası hayvanlar üzerinde deney yapmayan ve sadece Gratislerde bulabileceğimiz bir marka. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe


2 yorum:

  1. krem mi jel mi tam anlayamadım kremse pamuk ile temizleyebilirim bunu kullanarak severim krem temizleyici ben hatta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pamukla silmeyi de denedim ama verdiği his çok rahatsız. Üzerinde kalıp gibi kalıyor :( yıkamayı da denedim ama o da tam arındırmıyor:/ ne bileyim ben beğenmedim

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...