4 Oca 2018

Ten Ürünleri #3 | Cyrene Renkli Nemlendirici | Precious illusion

Herkese yeniden merhaba, 

Ten ürünlerimden bahsetmeye devam ediyorum, bugün bitirdiğim bir üründen bahsediyor olacağım;


Cyrene markasının bu ürünü benim en rahat kullandığım ve bitirdiğim ürün oldu, bu ürünün sadece iki rengi bulunuyor, bana etkinlikte hediye edilen rengi koyu olandı, buna rağmen çok rahatlıkla kullandım ve bitirdim, önerilen kullanım süresinin 6 ay olması ve etkinliğin üzerinden 1 yıldan fazl zaman geçmesini göz önüne aldığımda aynı gün kardeşime de hediye edilen ürünü artık kullanmamam gerektiğine bu yazıyı yazarken karar veriyorum, 

Rengin koyu olmasına rağmen oksitlenmesi ve rengin tam oturması mükemmel bir formülasyona sahip olduğunu gösteriyor. Ellerimle bile çok rahat uyguladım. Çok doğal bitişli ve rengi mükemmel eşitliyor. 


Son 2 seferi artık kullanmak istemedim ondan biraz boca etmiş olabilirim, çünkü son zamanlara doğru sadece biraz yapış yapış bir his vermeye başlamıştı o da formülündeki bozulmalardan kaynaklı. Buna rağmen pudrayla bu hissi yok edebildim. 

Cyrene markası ülkemizin en iyi cilt bakım markalarından biri, tabiki hayvanlar üzerinde deney yapmıyor üstelik vegan! :) 

Ürünlerini gönül rahatlığıyla tavsiye ederim, bu ürüne de #bakimgunluguoneriyor etiketini hemen ekliyorum,

Ürünün o kadar doğal bir bitişi var ki uygulanmış halini paylaşıyorum; 


Seyahatlarda taşıması ambalajı plastik olduğu için çok rahat bir ürün, 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

4 yorum:

  1. ben de almıştım ama unuttum öylece duruyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen bozulmuş olabilir:( ben çok memnun kaldım bu üründen elimde ikinciside var ama aynı anda hediye edilenlerden mesela onu kullanamadan atıcam resmen 1 senedir bende çünkü :(

      Sil
  2. doğal içerikli bir marka Cyrene ben hiç kullanmadım ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiytları biraz pahalı ama vegan ve Türk markası oluşunu göz önüne aldığımızda içeriği temiz olan bir markaya göre fena değil 👌🏻

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...