5 Oca 2018

Deniz Tuzu Spreyi #1 | Balea

Herkese yeniden merhaba, 

Saçlarımı her kısa kestirdiğimde deniz tuzu spreylerine geri dönüyorum, bugüne kadar anlatmak kısmet olmamıştı.


Deniz tuzu spreyi uzun ve katlı saçlarda çok güzel sonuç veriyor ama bence en güzel sonucu kısa saçta verşyor, zahmetsizce saç şekillendirmenin en pratik yolu. Her saç şekillendirişim gibi başımı öne eğerek diplere getirmeden uçlara çokta bol olmadan uyguluyorum, bu tarz ürünlerde spreyin nasıl ürünü nasıl uygulattığı da çok önemli. Sprey kapaklı olduğu için saçlara merak mümkün olan en eşit şekilde uyguluyor. Bu nedenle ellerimi kullanıp saçlarıma yedirmeme gerek bile kalmıyor. Pratikliği burdan başlıyor, yoksa ürünü bırakıp ellerimi yıkayıp tekrar devam etmem gerekiyor bu tarz ara vermeler sabahları pek sevmediğim işler :) (sabahları fazlaca acele olduğum için ne kadar pratik o kadar iyi) 

Saçlarımı öğleden sonraya kadar çok güzel tutuyor ama bu performans bile benim saçlarım için çok iyi. Çünkü benim saçlarım çok çabuk sönüyor, sadece bu durum için gün içerisinde kuru şampuan kullanmayı düşünüyorum. 

Deniz tuzu suyunun etkisi ne sert ne de çok yumuşak, şekillendirme etkisini ben çok seviyorum, bu ürünün etkisini fotoğraftan görebilirsiniz;


Bu ürün maalesef ülkemizde bulunmuyor, Belgraddan taşıdığım ürünler arasındaydı, bitirdiğime çok üzüldüğüm bir ürün oldu, denk gelirsem bir daha kesinlikle alırım, siz de görürseniz tavsiye ederim; #bakimgunluguoneriyor 

İçeriğini merak edenler için paylaşıyorum; çok yuvarlak olduğu için bir seferde çekemedim. 


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

6 yorum:

  1. ben geçtiğimiz sene egos kullandım fena değildi bu sene de rossmanndaki isana markasının spreyini deneyeceğim bakalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şu an Bee beauty markasınınkini ve Urban Care i deneyimliyorum:) onları da paylaşacağım, :)

      Sil
  2. keşke burda da olsaymış :)

    YanıtlaSil
  3. belki ülkemize gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli mi olur :) Rossmanndan bekliyorum böyle bir hareket dm ile ürünler birebir:)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...