16 Oca 2018

Maske #1 | Himalaya Tazeleyici ve Arındırıcı Seri

Herkese yeniden merhaba,

Kaç yıldır bloga ürün yorumlarımı giriyorum. Hiç detaylıca bir maskeden bahsetmemişim. Bahsettiysem de ya favoriler yazımda ya da bitenler yazımda geçti sanırım. 

Bugünde dünkü gibi bir Himalaya ürününden bahsedeceğim ama tamamen denk geldi ve ben şu an farkettim. Sırayı bozmadan anlatmaya başlıyorum. 

Maske biraz daha vakti olanların ürünü bence ya da kendine zaman ayırmak istediğinde başvuracağın ilk ürün. Her ürünü rutine oturttum da bir maskeyi rutine oturtamadım bu durum saç içinde geçerli. 


Cildim normalden kuruya dönük bu aralar. Bu nedenle bu iki maskeyi birlikte kullanıyorum. Arındırıcı maskeyi T bölgesine Tazeleyici maskeyi de yüzümün geri kalanına sentetik bir fondöten fırçasıyla uyguluyorum. 

Arındırması birazcık zor geldi bana aslında bir yüz temizleme süngeriyle temizlemek daha kolay olabilir. Bu tarz bir ürün kullanıyorsanız rahatça arındırabilirsiniz. Ardından yumuşacık bir his bırakıyor. 

Bu ürünü denediğim ilk videomun linkini buraya bırakıyorum;



İçeriğini merak edenler için önce Arındırıcı sonra Tazeleyici maskeyi paylaşıyorum;




*Bu ürün Gratis tarafından deneyimlemem için gönderilmiştir.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...