12 Oca 2018

Duş Jeli #8 | Creightons Shea And Ginger Nourish

Herkese yeniden merhaba! :) 

Haftanın son günü ve misler gibi güne başlayalım diye bir duş jeli deneyimimi paylaşmak istedim.

Creightons markasından daha evvel bahsetmiştim. Markanın banyo ürünlerini çok önceden de kullanan biri olarak fiyat performans ilişkilerini çok başarılı bulduğumu söylemem gerekir. Seriye ait 4 çeşitle Gratislerde satışa başladığında hepsini almış ve kullanmıştım. Kokuları Palmolive i aratmıyor. O zamanlar crueltyfree ürün kullanımıma yeni başlamış ve gerçekten farklı kokulara sahip duş jeli arayışıma ilaç gibi gelmişti. Kokuları bence diğer duş jellerine göre bir tık kalıcı ve buram buram kokuyorlar. Yapıları kremsi, cildi asla kurutmuyor ve sıcak suyun etkisiyle kokusunu bugünkü duş jeli hariç ağırlaşmıyor. 


Bugünün konusu olan shea ve zencefil özlü çeşidi sıcak suyla birleşince biraz ağırlaşan türden bu nedenle herkesin sevebileceğini düşünmüyorum. Benim size tavsiyem Gratis’e gittiğinizde koklamanız biraz daha ağırlaşacağını hesaba katarak satın almanızdır. Bana anımsattığı tek koku ‘Aşure’ eğer siz de benim gibi hissettiyseniz bana yazın :)

Dikkat edenler için içeriğini paylaşıyorum;


Creightons markasına yıllar evvel mail atmıştım, bana deney yapmadıklarını iletmişlerdi. 

*Bu ürün Gratis tarafından deneyimlemem için gönderilmiştir.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


2 yorum:

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...