2 Oca 2018

Bitenler #38 | Aralık

Herkese yeniden merhaba, 

2017 kendi adıma kararlar alıp uyguladığım bir yıl oldu, aynı performansı 2018’de de kendimden bekliyorum:) 

Minimalizmde bu kararlardan biri, bu nedenle artık daha az stok yapıyorum, kullanmadıklarımı ya da kullanırken hoşlanmadığım biteceğine inanmadığım ürünleri sevdiklerimle paylaştım, Keşke nelerden vazgeçtiğimi de ayrı bir yazı olarak yazsaydım ama o kadar çoktu ki ondan aklıma bile gelmedi bence. 


Her zamanki gibi cilt bakımıyla başlıyorum, 

Himalaya Aloevera özlü kremsi yüz temizleyicisi çokta memnun kalmadığım bir ürün oldu, cildimi nemlendirdi ancak temizleme hissini alamadığım bir ürün oldu, tekrar almam. 

*Creightons yüz temizleme jeli, işte bu ürünü tavsiye ederim hatta indirimli bulursam tekrar alacağım. Detaylı yazısını yazıyor olacağım. 

Beebeauty makyaj temizleme suyu, Kaçıncı şişemi bitirdim gerçekten hatırlamıyorum. Çıktığı günden beri favorim. #bakimgunluguoneriyor 

İpek organik pamuk. Diğer pamuklardan çokta bir farkını göremedim, evet yumuşak ama pamuğa fazla para vermeyi pek sevmiyorum. Çok çabuk tüketiyorum ve inanılmaz bir farkta göremiyorum. 


*Himalaya bebek şampuanı hiç beğenmedim, nedenlerini detaylı yazacağım. #bakimgunluguonermiyor

B.U. Body stories mangolu duş jeli; Belgraddan taşıdığım bir ürün daha. Çok güzel kokuyor ve cildimi kurutmuyordu. Çok severek kullandım. Yaşadığınız yerde varsa tavsiye ederim. 

Benri Frangipani saç kremi detaylı yazım burada. 

Balea deniz tuzu spreyi, belgraddan taşıdığım bir ürün daha çok severek kullandım. Detaylı paylaşacağım. 


Beebauty çanta boyu el kremi; çok güzel bir krem tekrar alırım. 

Benri diş ipi; uygun fiyatlı tavsiye edeceğim bir ürün. Detaylı yazım burada

Perlodent hassas dişler için diş macunu; perlodentin bu serisini daha çok seviyorum, tavsiye ederim. 

Perlodent hassas dişler için diş macunu detaylı yazım burada

Migros limon kolonyası; özellikle manikürden sonra çok pratik oluyor, fiyatı inanılmaz uygun. 


Cyrene renkli nemlendirici, detaylı paylaşıyor olacağım. 

Flormar krem allık; aslında çok memnundum ama detaylı paylaşamadan son kullanma tarihi geçti. 


Benri bebekler için ıslak mendil, sürekli aldığım bir ürün, kokusu da çok güzel, 

Dalin ıslak havlu; havlu demekte haklılar çok güzel kokan evde bebek varmış hissi yaratan bir ürün her zaman favorim olan bir kokudur. Keşke kapaklısı da olsa, varsa da ben bilmiyorum:)

Domol tuvalet temizleme mendilleri, özellikle seyahatlerde temizliğe çok süşkün olanların seveceği bir ürün, hafta arasında şöyle bir silmek için çok pratik bir mendil. Sürekli kullanıyorum, #bakimgunluguoneriyor

2017’nin son biten ürünleri bu şekildeydi;

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe




burada

2 yorum:

  1. Seviyorum bitenler yazılarını, miseler suyuna bakayım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de yazmayı, okumayı ve izlemeyi en çok sevdiğim başlık:) Mise su EF SA NE <3

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...