24 Oca 2018

Yüz Kremi #5 | Lush Celestial

Herkese yeniden merhaba, 

Bugün kullandığım için kendimi şanslı saydığım, bitmesine üzüldüğüm, görünce tekrar alacağım bir üründen bahsediyor olacağım. 

Bir zamanlar Lush ülkemizde vardı ben de dahil bir çok insan kıymetini bilemediğimiz için bence ülkemizden çekildi. Almanyadan arkadaşımdan rica ettiğim Lush ürünlerini ise geldiği günden beri severek kullandım ve markanın kıymetini bilemediğim için kendi adıma bir kere daha hayıflandım. 


Bir kere ambalajı o kadar güzel ki ne adi plastikler gibi kalitesiz ne cam kavanozlar gibi ağır. Seyahatlerimde de yanımda taşıyabildim. Kutusunu bir süre daha atmayı düşünmüyorum. Çok güzel bir seyahat kabı olacağından eminim.  

Öncelikle çok yoğun bir yapısı var. Tam bir kış kremi, inanılmaz nem veriyor ama yağlı bir hissi yok ben verdiğini hissediyorsunuz. Bunun yanında kokusuna bayıldım. Bana çırpılmış ama pişirilmemiş sade kek kokusunu anımsattı. Koku hassayetiniz varsa bence sevmezsiniz ama konu genel olarak içerisindeki vanilya ekstraktından kaynaklı. Oldukça da bereketli bir ürün yaklaşık 6 aydır kullanıyorum fotoğraftaki kadar kaldı. Ama son zamanlarda hem bu ürün bitecek korkusundan hem de daha da neme doymak için akşamları kuru yağ kullanıyorum. 



Lush kozmetik ürünleri içerisinde katkı maddesi bulundurmadığı için çom çabuk bozulma özelliğine sahip. Marka bırakın hayvanlar üzerinde deney yapmayı, içerik olarak vegan ve benim bu zamana kadar gözlemlerime göre hayvan deneylerine oldukça karşı bir marka. İçeriğini merak edenler için paylaşıyorum; 



Biraz pahalı olduğunu kabul ediyorum. Ama söz konusu cilt bakım olunca hele ki böyle düşünen bir marka olunca desteklemek gerekiyor diye düşünüyorum. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...