22 Oca 2018

Yeniler #62 | Eskişehir, Karga, Temiziş

Herkese yeniden merhaba,  

Güzel bir haftayı geride bırakıp pazartesiye kocaman bir günaydın diyelim! :)

Çok güzel bir haftasonu geçirdim, Kardeşimle ortada buluştuk doyasıy hasret giderdik. Daha evvel gittiğimde de bir kaç hatıram vardı onları sadece instagramdan göstermiştim. Yenileri de burdan yazayım dedim. Merak edenler varsa öncekileri instagram postu olarak buradan bakabilirler. 


Aslında bir şey almak hiç aklımda yoktu, işler bu hale nasıl geldi bende pek anlamadım. Anahtarlığım yok diye masumca Eskişehir anahtarlığı alıp kapatacaktım bu defteri ama her şey boza içmeye gittikten sonra oldu bence. Orda meşhur bir kahveci bulunca dayanamadım. Hem anneme ona yarım kilo :) hem de bana 250gr aldım. Kahve fincansız olur mu? dedim, anneme de kendime de aldım.

Sonra Karga diye bir mağaza keşfettik, fincanında ordan aldım aslında. Beni daha çok cezbeden Harry Potter ürünleri oldu. Yine bir anahtarlık tabii ki asa, bileklik ve defter aldım. Alışverişimin en sevdiğim kısımları kesinlikle bu kısım. 

Yolda gelirken de taş sıkım zeytinyağı aldım. Her sabah olsa zeytinyağı nar ekşisi biraz acı biraz kekikle ekmek banma rutinini yapabilirim. 

Benim eskişehirden aldıklarım bu şekildeydi, Günü vlogladığım yeni videomun linkini buraya bırakıyorum, kanalıma abone olup videomu beğenmeyi unutmayınız :) 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...