9 Eyl 2018

Yeniler #63 | Penti Yves Rocher

Herkese yeniden merhaba,

Bloga yazı girmeyeli epey olmuş. Pentiden yaza elveda :( alışverişi yapınca sizle de paylaşmak istedim. Geçen yılın başında yapıp 2 sezon kullandığım Penti ürünlerinden çok memnun kalınca özellikle plaj kıyafetleri için alışveriş yapmak istedim. Baya da indirim olunca aldıklarımı sizle de paylaşmak istedim. Umarım size de yararlı olur. 

Hemen başlayalım;




Öncelikle rengine bayıldım, bu model hem çok rahat hem de çok şık oluyor bence linkini buraya bırakıyorum. 





Benzer renk ve modelde ikinci bikini üstüne de bayıldım. Linki burada.


Tam istediğim gibi bir üçgen bikini buldum! Linki burada




Alışverişimin favori parçalarından; çok basit ama çok şık bir bikini altı. Linki burada.

Sıra geldi plaj kıyafetlerine; Özellikle bu yıl tshirt giymeyi istemediğimi farkettim. Önümüzdeki yıl severek kullanacağım; siyah olan şortlu peştemal desenli ise etek formda ikisine de bayıldım. 


Linki burada.


Linki burada

Doğum günü hediyem için Yves Rocher’e uğradım. 1+1 kampanyasından toplamda 4 üründe yararlanabiliyorum ama alacak bi şey bulamadım. Almak içinde almak istemedim o yüzden de hem ucuz hem de renklerini severek aldığım tekli farlardan aldım. Tanesi 39,9₺ Gri alt tonlu kahveyi bronzer olarak, Sedefli altın rengini ise aydınlatıcı olarak kullanmak için aldım. Seyahatler için hem saç hem de duş heli olarak kullanılabilen bu ürün ise doğumgünü hediyem aslında normal ürün olarak alacaktım ama kasiyer bu ürünü doğum günü hediyesi olarak geçebileceğini çünkü 22 ₺ altının 1+1 kampanyasına dahil olmadığını söyledi bu ürünse 16,9₺ alacak başka bi şey bulamayınca bu 3’lü ile alışverişi bitirdim. İlk kez Yves Rocher’den tester aldım. Demek ki verilebiliyormuş bunu da görmüş oldum. 











Alışveriş yazısı yazmayalı çok uzun zaman olmuştu ♥️ dönüp bakınca çok hoşuma gittiğini farkettim!

Youtube kanalıma abone olmuş muydunuz? 🙈 henüz haberiniz yoksa adım ve soyadımla bir kanal açtım Tuğçe Akkoç olarak bulabilirsiniz; peki ya siz youtube mu instagram mı yoksa blog mu? Bana yazın lütfen

Okuduğunuz için çok teşekkürler,
Sevgiler,
Tuğçe

13 May 2018

Sadeleştim deyince sadeleşmiş olmuyorsun!

Herkese yeniden merhaba,

Çok fazla bölündüm bu aralar toparlayamıyorum. Ev iş youtube instagram ingilizce kursu evde çalışmam gerekenler derken bende ipin ucu kaçtı. Gün 24 saat planlı olmayınca sürekli aklına gelenle yola devam edince aslında yapman gerekenler kaçıveriyor. Bazen de kaçmaması gereken hayatını etkileyecek fırsatları çalışmadığın için kaçırma duygusu var hani rüyalarına giren. İşte bu nedenle şu an bu satırları yazarken karar verdim ki. Youtube a girmem gereken bir sınav var. Bitene kadar ara veriyorum. İnstagrama düzenli post atacağım ama günde sadece 20 dakikamı geçireceğim. Bloga bu süre zarfında 20 dakikaya sığdırabildiğim kadar yazı gireceğim. Gerekirse 3 günde 1 yazı olacak. Bugün önümüzdeki 3 ayın belki de son videosunu kanala yükledim. Karadeniz videolarımı haftasonu 20’şer dakikasından editleyebilirsem ekleyeceğim. 

Sadeleşmek dediğin böyle olur Tuğçe Hanım. Bunun yanında evde beni yoran işime yaramayan kullanırken beni zorlayan objelerle de vedalaştım. Yeni düzenim şimdilik bu. Nelerden neden vazgeçtim kısaca anlatayım aslında daha birçok ürünüm vardı ama onları anlatacak vaktim olamadan sahiplerine ulaştırdım.


Yves rocher yüz spreyini neden aldım bir fikrim yok. Bazı ürünleri fiyatı uygun diye alma huyumdan vazgeçtiğimi düşünüyorum artık ama son bir yılda hatalarımda olmadı değil. Bu da onlardan biri kullanmadım kardeşim isterse ona istemezse bir kargoda çekiliş hediyesi olarak sahibini bulacak. 

The body shop hindistan cevizli vücut spreyi. Biraz yapay bir hindistan cevizi kokusu var. Kalıcılığı da zayıf. Günlük parfüm rafımdan çıkarıp başucuma koydum. Evde parfüm kullanmayı seven tek insan ben olamam değil mi? 

Wetnwild basecoat; yapısını pek sevmiyorum. Zor da kuruyor ojeyi tutamıyor bi kere. Gereksiz bir ürün. 

Flormar full color serisinden oasis rengi. Bu renge benzer elimde başka ton var. Bu kardeşime gidiyor. 

Gabrini dudak kalemi; tonunu pek sevmedim. Elimde zaten kahverengi sevdiğim bir kalem varken ikincisine gerek yok. Bu da kardeşime gidiyor. 





Tüm takılarım bu kadar + hiç çıkarmadığım 2 altın kolyem ve 2 altın halka küpem var. Oldum olası takı kullanma alışkanlığım olamadı. Ucuza aldığım ne varsa da kararıp kullanılmaz hale geldi ama ben geç akıllandım. Bu kadar zaman boyunca imitasyon takıya verdiğim parayla altın alsaydım keşke. Geç oldu ama akıllandım. Şimdi aklımda altın 2 halka küpe birkaç bileklik almak var. Onları da hiç çıkarmamak üzere kullanmak istiyorum.



Sıra geldi kocaman yıllardır benimle olan tırnak makasına. Bir küçüğü tatilde mecburiyetten aldığımdır. Bebek tırnak makasıysa yıllardır severek kullandığım. Dün bebek makasım kırılınca, diğeriyle de manikür yapmaya çalışıp canımı çok acıtınca hepsini attım. Küçük bebek makası almam lazım.

Fırçalarımdan da nasibini alan oldu. 



Sapından anlayacağınız üzere sahte olanı koleksiyonumdan çıkardım. Zaten ürünü tutamamasından performansı düşüktü.


Çantamda taşıdığım makyaj çantam hariç koleksiyonum bu şekilde. Düzenimi her temizlik sonrası değiştiriyorum. Evimin en sevdiğim köşesi ♥️

Benim pazar temizliğinden vedalaştıklarım bu şekildeydi. Siz de atın çok rahatlıyorsunuz. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe


İnstagram çekilişime katılmayı unutmayın!

İnstagram çekilişime katılmayı unutmayın!

6 May 2018

Makyaj bazı #2 | Wet’n’wild Primer Base De Teint

Herkese yeniden merhaba, 

Bugün yayınlanan bitenler videomdan sonra anlatmadığım bir ürünü anlatmak istedim; 







Wet’n’wild markası en sevdiğim crueltyfree markalarının başında geliyor. Hem çok uygun fiyatlı hem de çok kaliteli ürünleri var. Kolakesiyonumda en fazla yer edinen markalardan. Bu baz elimde bir süredir vardı ve günlük makyajda baz kullanmak alışkanlığım olmadığı için öylece bekliyordu. Yapısını çok sevdiğim ancak bana çok koyu olan bir ten ürünüm olunca bu baz aklıma geldi ve her kullandığımda rengini açmak için kullandım. Kullandığım ten ürününün hem rengini açtı, hem yapısını bozmadı, hem yağlandırmadı, hem de kalıcılığını arttırdı. Zaten bir bazdan daha fazla ne beklenir ki. Bu fiyata bu performansa tam puan veriyorum ve #bakimgunluguoneriyor etiketi altına ekliyorum. 




Yapısı kremsi, normal bir yüz kremi gibi emilimi var.  Fiyatı indirimde 12₺ gibi bir fiyata geliyor. Marka çok sık indirime girdiği için indirimde almanızı tavsiye ederim. 

Merak edenler için içeriğini de paylaşıyorum;



Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe


11 Nis 2018

Bronzer #3 | Flormar Contour Stick

Herkese yeniden merhaba;

Hiç bir şekilde makyaj yapmasam sadece bronzer kullanıp çıkan biri olarak elimdeki bronzerları burd anlatmadan bitirdiğim ya da verdiğim için şu an da çok üzüldüm. En azından elimdekileri önümüzdeki haftalarda detaylıca anlatmam lazım çünkü dibini görüp bitirmek üzere olduklarım da var. 




Bugünün konusu ise inanılmaz pratik bir ürün! Yaklaşık 1 ay önce çantamdaki küçük fırça ve bronzer highlighter paletinin yerine stik bronzer ve aydınlatıcı alma fikri düşmüştü. Ekleyeceğim videoda da anlattığım gibi her şey flormarın bir maili ile başladı. İyi ki yapmışım dediğim bir alışverişle sonlandı. Neler aldığımı 👇🏻 videodan izleyebilirsiniz;



Sabah her zamanki makyajımı tazelemek için ya da çantamdaki makyaj çantasındaki ürünlere güvenip makyajsız çıktığım zamanlarda benim kurtarıcım oluyor. Renginden de anlaşılacağı gibi köntür ürünü olmak için çok sıcak bir renk. Bu nedenle yanaklara inanılmaz doğal bir görüntü veriyor. Süngere ya da herhangi bir fırçaya ihtiyacım yok bu ürünle. Sadece 2 çizgi ve parmaklarınla gelişi güzel dağıt, bitti! Bu kadar pratik. Cildimde yağlanma ya da ağırlık yaratmadı. Kalıcılığı çok günlük en fazla 3-4 saat. Çok pratik bir ürün olduğu için tazelemek hem zevkli hem de kısa sürüyor. Instagrama bu yazıyı duyururken uygulama videomu da ekleyeceğim.


Ürünü %40 indirimle 18₺ ‘ye aldım. Daha şimdiden hatrı sayılır ölçüde azaltmayı da başardım. Bende ki rengi 02 Medium, ancak ürünün 4 renk çeşidi daha bulunuyor. Kontür amaçlı kullanmak için soğuk tonları da mevcut. Online linkini buraya ekliyorum.

#bakimgunluguoneriyor etiketi altına girdi bile! :)

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe

2 Nis 2018

Yüz Temizleme Köpüğü #8 | Himalaya

Herkese yeniden merhaba,

Bugün yaklaşık 2 haftadır kullandığım ve tekrar almayacağım bir üründen bahsedicem; 


Himalaya markası genel olarak sevdiğim çom uygun fiyatlı ve sadece Gratislerde bulabileceğiniz bir marka. Markanın neem serisinden çok memnun kalmıştım ancak bu üründen memnun kalmadım. Memnun kalmama nedenim kokusu. Benim için koku fazla önemli. Bir ürünü sevmek ya da sevmemek arasındaki çizgiyi çekebilecek kadar hem de. Bu ürün bulaşık deterjanı gibi kokuyor bu nedenle asla sevemedim. Köpüğü güzel. Güzel de temizliyor tekrar almayacağım. Üzerinde bal ve limon yazıyor. İkisinin kokusunun da yakınından dahi geçmiyor. 

Dediğim gibi çok güzel temizliyor ve ciltteki yağı makyaj kalıntılarını çok güzel temizliyor. Koku sizin için önemli değilse bu ürünü çok seversiniz. İndirimli 9,9₺ gibi bir fiyata denk geliyor. 

Önemseyenler için içeriğini paylaşıyorum;


Himalaya markası Hayvanlar üzerinde deney yapmayan Crueltyfree bir markadır. Bu ürünü kendim için #bakimgunluguonermiyor etiketi altına ekliyorum.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 

Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 

Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)

Sevgiler,
Tuğçe



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...