22 Kas 2020

Bitenler #41 | Ekim'20

 Herkese yeniden merhaba,

Biten ürünlerimi bloga yazmaya devam ediyorum:) Aylık gitmek çok daha mantıklı oldu benim için, farkettiyseniz aylık bile olsa baya bir ürün anlatır oldum.

Hadi Ekim ayında neler bitirmişim birlikte bakalım;



Genel görüntü böyle yine kahveden parfüme, rujdan kreme her telden ürün var.


Öncelikle şunu belirteyim ayda 3 paket kahve bitirmiyorum. Friendzone ve Bongardi markaları geçtiğimiz aylarda açılmış ve bitmesi bu aya denk gelmiştir :) Federal için aynı savunmayı yapamayacağım, Getir'de haftasonuna fırsatlarında çok güzel fiyata düşmüştü henüz yeni almıştım. Ama beklentimden kötü çıktı, Bongardi bence çok daha iyiydi. Friendzone için de kötü yorumlar okudum ama fiyat performans bence dengeli. Lokal markalardan deneyimlediğim kahveleri de bitenler postlarımda mutlaka anlatıyorum. Bir önceki bitenler postlarına ya da instagramıma bakarsanız daha çeşitli kahveleri de görebilirsiniz. Instagram: @bakimgunlugu


Cilt bakımı sayılabilecek kategoriye geldi sıra; 

Sephora HYA asit tester o kadar kötü kokuyordu ki, asitler kötü mü kokar tester uzun süre kalmaktan mı bozuldu arada kaldım. Kullanamadım yani, bitirdiğim için değil çöpe giden ürün olarak paylaşabiliyorum.

Sephora 5 numara hayatımın lipglossudur abartmıyorum 5 tane bitirdim. Gerçekten abartmıyorum. Bir de 2 numara var ki o da en az 3 kez bitti. 5 numaranın yedeği bile var. Karantinada zaten bitmek üzere olan ruju ancak Adana'da bitirebildim. Çok seviyorum yerine muadil bulamadım. 

Belif True Cream aqua Bomb gerçekten nem bombası, böyle bir yapı böyle bir nemlendirme yok, gözümü karattım Sephora'ya baktım fiyatını görmeme rağmen dedim ki alacağım. Sonra Is Belif crueltyfree? yazdım Google a o an hayallerim sudaydı. Böyle nemlendiren hayvanlar üzerinde deney yapmayan ürünler biliyorsanız bana önerir misiniz? 

Balea Q10 serum; bu ürünler Rossmann'larda satılan isana markasında da var, ben dde çok benzeri olan Balea markasından almıştım. Mucizeler beklemiyorum tabiki ama yine de kullandım ve bitirdim. Böyle ürünler cilt bakım rutininize ekleyince mutlu eden arada değişiklik yapmanıza neden olan minik sevimli ürünler bence.

Benri disk pamuk disk pamuklarda marka tercihim çok yok hangisini indirimde bulursam o. Zaten hep alışveriş yaptığımızda yanında onu da alayım dediğimiz bir ürün değil mi pamuk? 
 



Minisonun seyahat parfümüne ba yıl dım. Kokusu baya iyiydi. Karantinadan önce dibinde kalmış duruyordu öyle kalmasın dedim kullandım bitti. Artık böyle seyahat boy ürünlere 15TL vermiyorum, Doldurulabilir parfüm şişesi aldım kafalar rahat. 

Gratislerde eskiden satılan (son zamanlarda online da dahil görünüyorum, yerine bee Beauty markasını konumlandırmışlar) Fraternikus markası aslında Eyüp Sabri Tuncer markasının alt markası. Yasemin kokusu zaten en sevdiğim kolonya olduğu için bulduğum her markanın denedim diyebilirim. 100 ml pratik olduğu için çantamda oluyordu. Artık çok fazla kolonya şişesi olduğu için fazla ve özellikle küçük plastiklerin fazlasını atıyorum .

Zara Apple Juice , Adana'da kardeşimin parfümüydü, kendisi Amerika'da olduğu için kokusuyla hasret gidere gidere bitirdim. Buraya not düşmek için de İstanbul'a getirdim:)


Bepanthol sensiderm kaşıntı giderici krem, 2 gün gittiğim deniz tatilinden tavuğa dönerek geldiğim için eczaneden almıştım. Kaşıntımı aldı mı? Netameli. Dibinde kalan çekmecede duran ürünleri bitirme projesinde kendisiyle vedalaştık. 

Lapitak Topuk çatlak kremi; 1 tane olduğu içinde bi şey anlamamış olabilirim ama bence çok sıradan bir kremdi. 

Isana jilet, gördüğünüz gibi artık kırılmaktan hali kalmamış. 2 yıldır benimle her yere geldi. Ama abartmıyorum İtalya'sından Ukraynasına, Çanakkale'sinden Artvinine kadar, pes etmekte kendisini haklı buluyorum. Serinin yenilenmiş halinin bütün ürünlerini alarak yolumuza yine Isana ile devam ediyoruz. Detaylı anlattığım Adana Vlogumu izlemek için buraya tıklatabilirsiniz.

Pürovel marka vücut losyonu hangi otelden aşırdığımı hatırlamadığım bir ürün. En az 2 yılı geçmiş olacak ki ürün içinde ayrışmış kokusu bir kremin olabileceği en kötü kokusunda olarak beni karşıladığı için biten değil çöpe attıklarım kategorisinde vedalaşıyoruz. 


Ve geldik son çöpe gidenlere buranın detaylı yorumları ise Makyaj Koleksiyonum'20 videomda izlemek için buraya tıklatabilirsiniz.

Buraya kadar okuduysanız size kocaman bir teşekkürüm var 

İyi ki burdasınız. Instagramda ve Youtube'da görüşmek üzere;

Okuduğunuz için çok teşekkürler,
Sevgiler,
Tuğçe





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...