3 Oca 2018

Şampuan #8 | Himalaya Bebek Şampuanı

Herkese yeniden merhaba, 

Bugün #bakimgunluguonermiyor etiketinden bir ürün anlatacağım. 

Himalaya markası sadece Gratislerde bulabileceğimiz bir marla. Markanın cilt bakım ürünlerini ve ağız bakım ürünlerini genellikle seviyorum. Bebekler için hassas bir seriyi de marka henüz çıkardı. Ancak bu şampuanın herhangi bir bebeğe iyi gelebileceğini asla düşünmüyorum. 



Öncelikle ürünün yapısı jel kıvamından daha katı. Katı bir halde elinize geliyor ve parça parça dağılıyor. Suyla nazik olmadan köpürüyor -böyle bir uygulamayı herhangi bir bebeğe yapamazsınız- ve çok zor arınıyor. Yetişkin biri kullanabilir belki ama ben de hiç sorunum olmadığı halde kepek yaptı ve yaptığını farkettiğim an şampuan değiştirmemle kepek sorunum da bitti. Ürünü sadece bitirmek adına el sabunu olarak kullandım. Ellerimle dahi zorlukla köpürtüp zorlukla arındırdım. 

Benim hiç bir koşulda tavsiye etmeyeceğim bir ürün oldu, 

İçeriğini merak edenler için paylaşıyorum; bir bebeğe kullanım için bence çok fazla kimyasal içeriyor. 


Benim Himalaya Bebek Şampuanı deneyimim bu şekildeydi, 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


3 yorum:

  1. Ben de aldim 2bucuk yasindaki oglum.icin ve goz yakiyor nasil bir sacmaliktir bu? Evet kivami koyu yani aldigimda oyle degildi sogukta donuyor sanirim. Bi de ben yikayayim yuzumu gozumu dedim bu aksam gozlerim çatir çatir.yandi! Artik asla almam. Paraban yok diye insanlari.aldatiyorlar sanki tek zararli.sey paraben bu sampuanda. Dalinin suyu mu cikmis bari cocuklarin gozu yanmiyor gozu yakacaksa kalip sabun kullanalim daha iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam ben ona :( Bebek şampuanı demeye gerçekten bin şahit lazım! Benim bugüne kadar gördüğüm gerçekten en kötü ürün. Dalin’i ben de tek geçiyorum. Parabenden kaynaklı değil bence sadece. Göz yakması ve heleki kepek yapması kabul edilemez. Elimden bile zor arındırdım

      Sil
  2. Deneyiminizi paylaşığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...