8 Oca 2018

Yeniler #61 | Nevşehir, Mavi

Yeni bir haftadan herkese merhaba, 

Geçtiğimiz ay tam 2 kere gittiğim Nevşehirden aldıklarımı anlatmak istiyorum, 

İlk gidişimde açıkcası sadece magnet ve açacak aldım, çünkü başka bir şey ilgimi çekememişti, çok küçükken de gittiğim bşr yer olduğu ve o zaman dolu dolu alışveriş yaptığımız için Adanadaki evimde zaten çoğu objesi hala var, o zamandan bu zamana pekte bir şey değişmemiş açıkcası hala aynı ruhu yaşatmaya devam ediyorlar. 

Bu sefer farklı olan kahve fincanı bulabilmem ve meşhur şallarından istediğim sadelikte her şeyle kullanabileceğim bir modelini bulmaktı. Arada Forum Kapadokyaya giderek hiç aklımda yokken tan aradığım kot gömleği ve yanında hediyesi kalın mı kalın kazağı bulmak oldu. 
 



Bu ikili 1+1 kampanyayla 129,99 ₺ ye geldi. Çok karlı bir alışveriş olduğunu itiraf etmem lazım. İkisine de bayıldım. 


Aldığımdan beri üzerime yapışan bu siyah paştima diyesim geliyor ama değil, adını her seferinde unutuyorum:( arkası ve önü aynı uzunlukta arka kısmı tek parça ön kısmı ortadan ikiye kesilmiş olan bu pançomsu üste bayıldım, her kıyafetle oluyor ve benim gibi çok üşüyenlerin çok seveceği bir kıyafet:) Çok farklı desenleri de vardı ama desenli alsaydım biliyorum ki kullanmayacaktım bu nedenle hep uzak durdum, annemle kardeşime istedikler renklerde aldım kendime tam almamaya karar vermişken karşıma siyahı çıkınca tamam dedim. Her yerde gösterişli dükkanlar vardı, orda fiyatlar biraz daha pahalı oralarda sadece gezmekle yetindim. Dekorasyonlarını fiyatlarına yansıtan işletmeler ile aram pek iyi değildir. Sonra Harry Potterdaki eski dükkanlardan birini buldum, bütün ürünler üst üste fiyatlar diğerlerine döre daha uygun. Yaşlıca bir amcanın da olunca bütün alışverişimizi ordan yaptık, Göremeye giderseniz bahsettiğim dükkanı mutlaka görürsünüz. Mesela üzerimdeki üst 17₺ idi, bazı yerlerde 30 ₺ ye kadar çıktığını gördüm ve tamamen aynı ürün. Üstelik orda siyah çeşidi de yoktu. 


Her yerde hatıra bir kahve fincanı aradım ama bulmak imkansızdı. Yarısı seramik yarısı kil olanların görünüşleri çok hoşuma gitti ama kuru kile asla dokunamıyorum:( bu nedenle vazgeçtim. Tam umudu kesmişken aynı dükkanda bu fincanı buldum. Benim gibi duble içenlerin favorisi olacaktır! :) tam o yörenin desenleriyle hatıra fincanımı da almış olmanın rahatlığıyla alışverişimi tamamladım. 

Tabiiki magnetimi ve açacağımı da aldım. Benim için hatıra magnet varsa açacak ve kahve fincanından ibaret diğerleri tamamen bonus. Magnetimi şu an resmen bulamıyorum, sanırım birine gitti yanlışlıkla kısmette yokmuş demek ki ;) Asmalı Konak magneti de aldım ama o anneme gitti :)


Benim Nevşehiri hatırlamamı sağlayacak objelerim bu şekildeydi, Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...