1 Oca 2018

Yeniler #60 | Sephora

2018’in ilk gününden herkese merhaba! 

Yılın ilk gününde yeni heyecanlar yeni mutlulukların temsili alışveriş yazımı yazmak istedim, Bu sefer bir ilk oldu ve Sephoradan alışveriş yaptım, yeni yıl için verdiğim kararlardan biri de minimalizm ve bunun yanında az ve öz malzeme kullanarak mutlu olmak. Öz den kastımsa kaliteli ürün. Bunun için ilk olarak temel ürünleri almak istedim. Çünkü çok fazla ve uygun fiyatlı ürün alarak aslında az para harcadığımızı zannediyoruz ama toplamda bir tane kaliteli ürüne belki de o kadar para vermeden aynı performansta kullanabileceğiz. 

Gelelim benim aldıklarıma; 


Bugüne kadar sayfamda doğru düzgün sephora ürünü görmemiştiniz ama aslında ben black kartlı olmuştum. Bunun nedeni ise sevdiklerime hediye tercihimi kampanyaları takip ederek sephoradan almamdı. Bu alışverişte ise tüm ürünler %20 indirimli oldu. 


Uzun zamandır aklımda olan Urban Decay’in far paletleri vardı. Naked basics alacaktım ama ultimate basics i görünce fikrimi değiştirdim. İlk defa bir palette tüm renkleri kullanırım dedim. 


Paketi o kadar şık ki şimdiden favorim oldu.  Daha detaylı inceleceğim bir yazım olacak. 


İçinden her paletindeki gibi bir fırça çıkıyor, ben öncelikle rengine vuruldum. Bu paletten çok güzel makyajlar çıkacak. İndirimsiz fiyatı 280₺


Son zamanlarda herkeste gördüğüm sephora markasının dudak dolgunlaştırıcı gloss u. Rengini çok az veriyor. İnanılmaz da yakmıyor, ağır bir hissi de yok şimdilik ilk izlenimlerim bu şekilde. İndirimsiz fiyatı 34₺ Bendeki rengi; 05 numara plum effect

Seyahat için spreyli küçük bir şişeye ihtiyacım vardı, indirimli hali uygun olduğu için burdan aldım. İndirimsiz fiyatı 7,9₺ 


Sonraki durağım Nars oldu. Hep merak ettiklerime yöneldim. 

Radiant Creamy Concealer aldım, benim rengim vanilla yanlış hatırlanıyorsam indirimsiz fiyatı 140₺

Far bazını çok görmüştüm, birkaç kez denedim ilk izlenimim oldukça başarılı olduğu yönünde detaylı bahsedeceğim. İndirmsiz fiyatı sanırım130₺ idi. 

Nars’ın en meşhur ruju Anita’yı aldım. Son yılbaşı paketini kaptım. Yılbaşı gecesi kullandım. 140₺ edecek bir ruj değil bence rengi güzel kalıcığı normal bir Essence ruj kadar, diğerleri tamam ama bu ürün sadece ambalaj olan bir ürün bence. Umarım ilerde severim. 



Testerları deneyip yorumlarımı da paylaşacağım, 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler, Mutlu yıllar! 

Tuğçe


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...