23 Oca 2018

Yüz Temizleme Köpüğü #7 | Balea

Herkese yeniden merhaba, 

Geçtiğimiz haftalarda bitirdiğim cilt bakım ürünlerini hızlıca anlatmıştım. Bu haftada uzun zamandır kullandıklarımı anlatmak istiyorum çünkü çoğunluk bitmek üzere. 

Belgraddan taşıdıklarım anlatmakla bitmiyordu. Bugün anlatacağım ürünü de Belgraddaki DM mağazasından almıştım. Almanyaya giden ya da tanıdığı gelen ya da yabancı blogger/vloggerları takip edenler Balea markasını çok iyi bilirler. Özellikle saç bakım ürünlerini inanılmaz uygun fiyatlı şampuanlarını öve öve bitiremiyorlar. (Şampuan da taşımam dedikten sonra 2 tane 1ltlik şampuanı almam sadece 2 gün sonrasıydı.)


Cilt bakım ürünleri konusunda biraz gözü kapalı tercih yaptım. Önce cilt tipine sonra itiraf etmeliyim ki kokusuna baktım. Beni cezbeden aslında kokusuydu. Yıllardır Nivea ürünleri kullanmadığım için o temiz kokuyu özlemiştim.-Aynı durum Dove ve Pantene AquaLight içinde geçerli- Fiyatı da uygun olunca kendime de kardeşime de aldım. 

Cildimi biraz geriyor, ancak temizleme işlemini çok başarılı yapıyor. Kullanım sırasında da o mis kokuyu alıyorsunuz. Cildimden çok kolay arınıyor. Kış aylarında geceleri yağ kullandığım için cildimdeki gerilme pekte önemli olmuyor. Ancak bir süre sonra uygulamazsam rahatsız edici bir gerilme yaşıyorum. 

Dikkat edenler için içeriğini paylaşıyorum;


Balea Alman markası bildiğim kadarıyla sadece crueltyfree değil aynı zamanda vegan. Rossmannlarda DM ye muadil bir çok ürün varmış meğer ben de gidince farkettim. Kısacası şehrinizde Rossmann varsa kıymetini bilin derim. 

Belgrad alışverişlerimin ilk partını buradan ikinci partını ise buradan okuyabilirsiniz.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe


2 yorum:

  1. bu markayı biliyorum ama hiç kullanmamıştım teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelinirse şans verilmesi gerekiyor diye paylaştım 🙋🏼 Ne zaman denk geleceğimiz belli değil :)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...