24 Eki 2017

Yüz Kremi #2 | Bee Beauty Besleyici Yüz Bakım Kremi

Herkese yeniden merhaba,

Uzun zamandır cilt bakım ürünlerimi anlatmadığım için peş peşe yorumlayacağım. Uzun zaman önce kullandığım bitenler yazılarımda kısa kısa fikirlerimi paylaştığım ürünleri detaylıca anlatıyor olacağım. 

Bee beauty ürünlerini sadece gratislerde bulabilirsiniz, aynı zamanda adını dağlara taşlara haykırdığım makyaj temizleme suyunun da markası. 


Gratisten aldığım en güzel krem bence. Oldukça yoğun bir yapısı var, cildimi çok güzel nemlendirdi. Farklı bir rengi yok, süt beyazı. Kokusu çok güzel! 

Cildim kurudan karmaya dönük, şu sıralar tam kuru karma oldu. Geçtiğimiz kış bu kremi havalar oldukça serinken kullanmıştım. Neme doyururken sabahına yağlı bir ciltle uyandığım kremlerden değil. Aksine sabah cildim hala yumuşacık uyandım. 

İçeriğini merak edenler için bırakıyorum; Çoğumuzun dikkat ettiği kötü içeriklerden uzak bitkisel özlerden oluşuyor.


İndirimli fiyatı 12₺ olması lazım. 
Ambalajı çok şık, makyaj masasında çok güzel durduğunu söylemem lazım. Ancak seyahatte yanınızda götürmeniz bence imkansız, inanılmaz ağır bir kavanozu var. Hatta o kadar ağır ki ilk aldığımda tutamadım, düşürüyordum:) 

Bee beauty hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


4 yorum:

  1. fiyatı oldukça uygun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle:) çokta başarılı bir krem bence

      Sil
  2. fiyatı çok uygun bee beauty ürünlerini de seviyorum alabilirim bu kremi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'in en sevdiğim markası benimde, cilt bakımda en uygun fiyatlı ve başarılı ürünleri olan marka:)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...