19 Eki 2017

Şampuan #6 | Creightons Cream de Coconut&Cream Sampuanı

Selamlar,

Beni takip edenler şampuanlar hakkındaki genel düşüncelerimi az çok bilirler, benim için bir şampuanın kötü olması o ürünün gerçek anlamda benim için uygun olmadığı anlamına gelir ki piyasadaki %90 ürün bu kategoriye girmiyor. Şampuan konusunda şanslı bir insanım. Sadece şekillendiriciler konusunda seçiciyim temizleme kısmı beni çokta zorlamıyor. 

Kötü bir girizgah gibi görünsede sadece kullandığım neredeyse bütün şampuanları sevme nedenimi anlatmak istemiştim. Bugünde sevdiğim bir üründen bahsedeceğim; 


Bu ürünü bitireli baya oldu, detaylı yazısını yeni yazabiliyorum. Özellikle aldığım bir ürün olmadığını aslında dikkatimi çekemediğini belirtmek isterim. Belirli bir miktar alışveriş yaptığınızda kasa arkası ekstra indirime giren ürünlerdendi. Bu şampuanı sadece 4,95₺ 'ye görünce tabiki de dayanamadım. Hem de hindistan cevizli! 


Bendeki etkilerine gelecek olursak, temizlemesi gayet yerinde. Keratinli olduğuna pek inanmıyorum. Olsa bile 4,95₺ 'den bile kar ediliyorsa içindeki keratin miktarını tartışabiliriz. Nemlendirme özelliği pek yoktu. Saçımı kurutmadı evet ama nemlendirmedi de. Hindistan cevizi aroması genellikle nem vermekle de bağdaştırılır ancak bu üründe yapay bir hindistan cevizi kokusu vardı. 

Fiyatına göre performansı bence yeterliydi. Bu fiyata beklentiyi yüksek tutmadığım için #bakimgunluguoneriyor . Bu ürünün fiyatı 20₺ olsaydı bu etiketin olumsuzu bu yazının sonunda olurdu. 


Dikkat edenler için içeriğini paylaşıyorum. İçerik okumayı çok önemsemiyorum ancak bir ürünü içinde bir madde var diye alacaksam bakarım. İçerik okumanın ilk kuralı da sıralanış ürünün içerisinde var olma miktarı olduğunu bildiğimden bu kadar rahat konuşuyorum. Keratin baya aşağıda zaten bu şampuanın başlıca maddesi de su imiş. 

Creightons markası hayvanlar üzerinde deney yapan/yapmayan markaları ilk araştırmaya başladığımda araştırdığım bir markaydı. Hakkında bilgi bulamadığım için mail atmıştım. Deney yapmadıklarını ancak vegan olmadıklarını örneğin bal gibi özler kullandıklarını iletmişlerdi. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...