11 Eki 2017

Makyaj paleti #4 | Pastel JetSet Paleti

Selamlar, 


Bu paleti 'tam seyahatlik' diyerek aldım. Hepimiz sanki her hafta iş seyahati yapıyormuşcasına seyahat mantığıyla alışveriş yapmıyor muyuz. 

Ben her zamanki gibi bronzer aydınlatıcı ikilisine vurulup aldım. 

Paleti sevmediğim ve sevdiğim özellikleriyle hızlıca anlatayım.


 En sevmediklerimle başlayayım, bu yapıdaki rujları zaten hiç sevmiyorum. Bir kaç defa kullandım bayadır açmıyordum, ancak açtığımda bu manzarayla karşılaştım. Kullanma isteğim tamamen bitti. Kalıcılıkları çok başarısız,renkler zaten benlik değil. 


Bu farlar başarılı mesela, kalıcılıkları da çok iyi. Kolay dağıtılıyor, 


Aydınlatıcı olsun yeter bana. Rengi çok tatlı,  kalıcılığı orta. Far olarakta kullandım. Far olarak daha çok kalıcı olduğunu söyleyebilirim. 


Son olarak bronzer a geldik. Burda çok belli olmasa da içinde minik ışıltılar var bunlar bazen rahatsız edici olabiliyor. Çok güneş altında ya da ışık altında olmayacaksanız rahatsız olmazsınız. Far olarakta çok tatlı bir renk. Far olarak orta kalıcı ancak bronzer olarak çok kalıcı değil. 

Bu palet çantaya atmalık değil bence. Çantaya sadece bronzer highlighterdan oluşan küçük bir palet yeterli. Bu tarz rujlar kullanabiliyorsanız sizin için çantaya atmalık bir palet olabilir. Size tavsiyem bu tarz palet alışverşlerinde her ürünü kullanır mıyım diye iyice bakmanız. Yoksa içlerinde kullanmadığınız ürünler oldukça paleti kullanmamaya başlıyorsunuz. Sonra bir köşede kaldığıyla kalıyor. 

Yazdan kalan fotoğraflar yazıyı yazarken resmen içimi açtı. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


2 yorum:

  1. her şeyi bir arada barındıran paletler hiç bana göre değil.. bütün ürünleri ayrı ayrı isterim ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de öyle. Böyle paletlerde bazı kullanılmayan kısımlar hep oluyor. Tekli ürün çok daha avantajlı

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...