23 Eki 2017

Yeniler #56 | Miniso Rossmann Gratis MadameCoco

Selamlar, 

Son 1haftada minik minik alışverişlerim oldu, bazıları inanılmaz uygun fiyatlı bazılarındaysa ilk izlenimlerim mevcut, bakalım neler almışım,


Bu yazı gosh un bb Kremini almamla başladı. Bildiğiniz gibi gosh ülkemizden çekiliyor. Hal böyle olunca bende tercihimi goshtan yana kullanmak istedim açıkcası.Instagram hikayesinde sorduğumda uzun zamandır ürün gelmediğini son kullanma tarihinin geçmiş olabileceğini yazmışlardı, bunun üzerine firmaya mail attım, güneş görmeyen yerde olduğu sürece 10 yıl ömrü olduğunu ilettiler. Bu hafta sadece bu ürünü kullandım, çok daha doğal durduğunu söylemem gerekli. Açık renk bazla karıştırıp uyguluyorum. Şu an için çok memnunum detaylı yazısını yazacağım, fiyatı;24,9₺ 

Perşembe akşamı iş çıkışı Rossmann'a uğradım, sadece diş macunu alacaktım ama yine ucuz atlattım. 

Diş macunu 8,9₺
Haribo 2,49₺
Ağız kokusu giderici sprey 5,9₺

Spreyi kullandım ilk hissi hiç hoş değil. Dişçiye gittiğinizde dolgudan önce uyuşturmak için sıktıkları spreyin aynısı bir an kendimi çok kötü hissettiğimi itiraf etmem gerek. Sonrasında bıraktığı his ise çok başarılı. 


Madame coco outletten çok başarılı bir alışveriş yaptım. 

Seyahatlerde çantamın vazgeçilmezi olacak bez çantayı sadece 1₺ ye aldım. 

2 renk hurç aldım, çorap koymak için idealler tanesi 2₺ 


Cuma günü Miniso'ya uğradım. Seyahatler için kozmetik çantası aldım. Bu alışverişin en güzel parçası bence bu. Tam aradığım formda. 

Seyahat çantası 19,95₺
Parfüm 14,95₺
Siyah nokta bandı 14,95₺



Parfümü direk çantaya attım. 
Siyah nokta bandını ise dün ilk defa kullandım. Bence çok enterasan bir ürün ve çok mantıklı geldi bana. Siyah nokta bandını neden kullanmayı bıraktığımı hatırladım. Ve sadece bu ürünle en rahat edebileceğimi anladım. 

Ürün 3 aşamadan oluşuyor. İlki çok ıslak bir burun bandı ambalajın içinde sıvıyla bekliyor. Temizlenmiş ve kuru burnunuza koyup 15-20 dakika bekliyorsunuz. 

2. Aşama bildiğiniz siyah nokta bandı ama inanılmaz sert. Öncesinde klasik burnunuzu ıslatıyorsunuz. 15-20 dakika bekliyorsunuz. Çıkarttığımda çok ciddi kiri aldı. Öncesinde duş arkası kil maskesi yaptım ki zaten en iyi sonucu bu şekilde alırsınız. 

3.aşama yeterince gerilmiş cildinizi rahatlatmak üzere; ilk aşama gibi sıvı içinde bekleyen bir bant çıkıyor. Burnumu inanılmaz rahatlattı. Krem sürseydim bu kadar etkili olmazdı. 

Kullanmaya devam edeceğim, detaylı yazısını mutlaka paylaşıyor olurum. 

Benim mini alışverişim bu şekildeydi, 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...