18 Eki 2017

Highlighter #2 | Sleek Highlighting Palette

Selam!:)

Işıl ışıl bir bol görselli bir yazı olacak. Arşivimde son zamanlarda çektiğim ancak sırası gelmeyen bütün fotoğraflarımın yazılarını sırayla paylaşıyorum. Bu sefer fotoğraf albümüm baya geniş. Paylaştıkça siliyor. Sildikçe rahatlıyorum. 

Yaz temasından henüz kurtulamadığımı belirterek başlıyorum.


Sleek ülkemize geldiğinde oldukça heyecanlandığım bir markaydı. Ürünlerini özellikle de aydınlatıcılarını çok seviyorum. Bu üründe Gratis tarafından gönderildi. 
Artık şampanya tonlu aydınlatıcılar her markada var değişiklik yapmak lazımdan yola çıkılarak çok farklı renkler ve gapıda aydınlatıcılar görüyoruz. 


Önce tasarımdan başlamak istiyorum. Çok başarılı. En şık makyaj malzemelerimden biri olduğu kesin. Güneş ışığında renkler ve yapısı daha net anlaşılıyor. 'Gelinin kafa karıştıran kız kardeşi' deyimiyle tam bşir düğün paleti olur bu üründen. Bence günlük kullanıma uygun değil. Simler o kadar bariz ki ilk gün çokta ışık olmayan bir yerde makyajımı yapıp farketmemiştim, gün içerisinde aynada bakınca yaşadığım şoku hatırlıyorum. İşten düğüne gidecekmişim gibi bir makyaj. 



Çok açık pembe, lila ve yeşil tonları krem. Bronz ve gül kurusu tonları toz formda. En çok simi paletin en güzel rengi olan bronz tonunda çok bariz hissediyorsunuz. Far olarakta aynı şekilde sim sim kalıyor. Üzerinden pudra geçmeyi düşünüyorum. Ancak işe gideceğim bir gün bir daha cesaret edip kullanamayabilirim. 


Gölgede daha soğuk dursada aslında yarı yarıya sıcak soğuk dengesi. İçinde sim olmasaydı alınabilecek en güzel palet olarak ilan edebilirdim. Aydınlatıcıda simden hoşlanıyorsanız ve renkli bir palet arıyorsanız çok seversiniz. 


Swatch ları bu şekilde, sedef sim karışık bir ürün. 

Özetle çok şık ancak krem ürünlerini far olarak kullanmak dışında çok kullanamayacağım bir palet. En kolay hatta baz gibi kullanabileceğim pembe rengi benim favorim. 

Sleek hayvanlar üzerinde deney yapmayan ülkemizde sadece Gratislerde bulabileceğiniz bir marka.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


4 yorum:

  1. ben sim seviyorum çok abartı durursa üzerinden biraz şeffaf pudra geçtim mi tamamdır :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman tam senlik :) transparan pudra olayını ben de bi deneyim o zaman parlaklığı da öldürmesin simle birlikte :/

      Sil
  2. far olarak çok güzel renkler bence :)güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far olarak çok güzel ama inanılmaz sim sim duruyor tek kötü yanı bu bence :(

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...