2 Eki 2017

Bitenler #35 | Eylül

Selam! :) 

Girişi farklı yapmaya başladım artık o anda nasıl hitap etmek istiyorsam yazıvericem, bakmayın olumlama yaptığıma, haftasonu bitti diye çok üzülüyorum. 

Bu girişten sonra manidar bir şekilde bitenler yazıma hoşgeldiniz. Eylül ayında bir çok ürünümü bitirmek ve artık kullanmadıklarımı eleme ayı oldu. Evde fazlalığa dayanamayan biri olarak bu ürünleri nasıl tutmuşum kendime şaşırdım. Bundan sonra memnun kalmadım mı üst üste deneyeceğim, kullanamıyorsam artık şans vermicem. Böyle bir karar aldım kendimce. 

Bakalım neler bitirdim; her zamanki gibi cilt bakımıyla başlıyorum; 


Olea markası Belgrad'tan aldığım bir pamuk markası. Orda ucuz bulunca meraktan almıştım. Bu ay boyunca kullandım, kötü pamuk kullandığım için bu pamuklar ortanın üzerinde. Yüksek ihtimal denk gelmezsiniz ama aklınızın bir köşesinde kalsın güzel. 

Rival de loop yüz temizleme köpüğü; Detaylı yazım burada

Cyrene hydra protect güneş kremi; 2 yıl boyunca her sabah kullandım. Çok başarılı bir ürün. Şu an bee beauty markasını kullanıyorum. Bitince ger dönebilirim, çünkü şu an kullandığım ürün bana ağır geliyor.  #bakimgunluguoneriyor 


Facelle günlük ped; başarılı bir ürün. 

Perlodent diş macunu; çok başarılı ve çok uygun fiyatlı bir ürün. Tavsiye ederim. Detaylı yazısını yazacağım. 

Balea antibakteriyal jel; Belgraddan aldığım bir ürün yine, 3 4 tane almıştım, biraz yapış yapış bir ürün çok bayılmadığıma şu an seviniyorum :) elimdekiler bitene kadar kullanırım ama kokusu çok güzel. 

Sesu tüy dökücü krem; çok başarılı bir ürün, acil durumlar için kurtarıcı ve cildi kesnlikle tahriş etmiyor, aksine nemlendiriyor. 

Bioxet hassas ciltler için kartuş ağda; bu ürünü sevmedim, zorlandığım bir ürün oldu. 

Bu tarz ürünleri artık görmemeye başlayacağınızı umuyorum, çünkü philips lumea ıpl cihazdan satın aldım. Evde bu işi halledebilirsem benden mutlusu yok. 


Madame coco amber vücut losyonu; el kremi olarak kullandım. Genellikle ofiste duruyor. Kullanışlı bir ürün. Baya uzun süre gidiyor. 

Balea papatya özlü el kremi; çok güzel bir ürün. Çantamda duruyordu. Hergün kullandım. Bereketli bir ürün. 2 tane daha var. Görürseniz aklınızda bulunsun. #bakimgunluguoneriyor 

Eyüp Sabri Tuncer Ayvalık Zeytin Çiçeği kolonyası çok çok güzel kokuyor. Mağazasını en kısa sürede ziyaret edeceğim. Size de öneriyorum! #bakimgunluguoneriyor 

Hobby Nar özlü el kremi; uzun zamandır bende baştan beri çok memnun kalmadığım bir üründü, artık vedalaşıyoruz. #bakimgunluguonermiyor 


Restorex sarımsak özlü şampuan detaylı yazım burada

Urban Care hacim veren saç köpüğü; Memnun kaldığım bir ürün; indirimlerde mutlaka alıyorum #bakimgunluguoneriyor 

Afrodita Cosmetic Vanilla Cream duş jeli; Kokusu enfes! Detaylı yazım burada


Lancome miracle parfüm; çok güzel kokuyor. Tam benlik, bana yıllar önce hediye gelmişti. Deney yaptıkları için alamıyorum. Benzer koku biliyorsanız ve yazarsanız çok sevinirim :) 

Gosh'un çok koyu renkli bir ruju elimdeydi. Yapısından dolayı memnun kalmadım, opal değil, koyu olduğu içinde çok kötü duruyor. #bakimgunluguonermiyor 

Sleek corrector, Görkem Karman'ın gazıyla almıştım. Yapısı çok kuru resmen kullanamadım. #bakimgunluguonermiyor 

Süngerler aliexpressten, artık vakitleri dolduğu için atıyorum, yedekleri her zaman mevcut. #bakimgunluguoneriyor 

Rival de loop kapatıcı, sektördeki en başarılı ve en uygun kapatıcı olduğunu iddaa ediyorum ! Detaylı yazım burada.

Cyrene Epidermal Matrix Age Defying Serum; Aslında hiç serum kullanmadım, kıyas yapacak son kişi olabilirim ama bu ürünün cildime iyi geldiğini hissettim. Cyrene ürünleri çok pahalı olduğu için iyice emin olmam lazım almadan önce elimdeki diğer serum testerlarını da denemem lazım. 

Setting Brush benzeri fırçayı aliexpressten aldım, memnun kalmadığım nadir fırçalardan. Ucu çıktığı için artık vedalaşıyorum. 

Solait dudak balmı; Watsonslarda satılan bir ürün. Diğer dudak balmlarından farklı güneş koruma faktörlü olmasıydı. Uzun zamandır elimde olduğu için artık vedalaşıyorum. 

 Eylül ayında bitirdiğim ve vedalaştığım ürünlerim bu şekildeydi, 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


2 yorum:

  1. cyrene en sevdiğim düzgün markalardan biridir.. sleek correctoru gazla aldım deyince pek güldüm .. genelde çok gaza gelen oluyor bu şekilde :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cyrene benimde en güvendiğim markalardan biri :) Doğru valla gazla aldım ama memnun kalmadığım ürünler genelde azdır. Gözüm kapalı aldım bu sefer. Çöp oldu :/

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...