30 Eki 2017

Çantamda ne var #5 | Ankara

Selamlar! :)

Dolu dolu geçen bir haftasonundan sonra yorgun ama mutlu yeni bir haftaya başlıyorum. 

Bu seyahat çantamı genel olarak hep kullanacağım. Yüksek ihtimal bu uzun zaman yazmaycağım bir yazı olacak. Bu sefer değişen 2 detay var. Biri seyahat çantam, ikincisi cilt bakım malzemelerimi saklama şeklim. 


Çantam çok çok kullanışlı, bu tarz çantaları aliexpressten tutunda kozmetik mağazalarında desen desen bulabilirsiniz. Bu çantayı ise Miniso'dan 19,95₺ 'ye aldım. En alttaki fileli yere görülebildiği için makyaj malzemelerimi koydum. Bölmelere genellikle uzun ürünleri rimel, mat ruj, gibi ürünleri koydum. Arkasında fermuarlı bir bölüm daha var. Oraya da cilt bakım ve saç şekillendirici ürünümü poşetleyip koydum. 


Makyaj malzemelerinde risksiz ve çabuk kullanıma uygun beni yarı yolda bırakmayacak ürünleri seçtim. Sadece kirpiklerim konusunda az ve öz olamıyorum çünkü çok düz ve aşağı bakan kirpiklerim var. Kirpik kıvırıcı, wetnwild fiber etkili 2li rimeli üzerine gabrini tombul fırçalı rimeli olmazsa kıvrık olmuyor:( 

Diş bakımda çok minimal tuttum. Curaprox ve mini bir seyahat diş macunu.

Dudaklar beni rezil etmeyecek şekilde olmalıydı. Gabrini mat rujlar efsane üzerine ve altına lip balmla 5 saate kadar kalıyor, gittğinde dudağımdan gittği belli olmuyor. Flormar 201 numara dudak kalemi ve tony moly muzlu lip balm yardımcılarım. 

Sadece 2 fırça alıyorum her seyahatimde bir de sünger. Kullandıktan sonra oteldeki sabunla temizliyorum. Suyunu havluyla iyice alınca sabaha kadar kuruyor bile. 

Kapatıcı olarak flormar, ten ürünü olarak cyrene kullandım. 

Bronzer, aydınlatıcı, pudra tabiiki essence! :)  
Törpüm ve cımbızım her zamanki gibi yanımdaydı. 

Mini parfüm minisodan ismi cancer kokusunu sevdim. Tam bir seyahat parfümü, kalıcılığı ortanın altı. 


Çok fazla seyahat çantamda ne var videosu ve yazısı izledim okudum ama bu şekilde muhafaza edeni görmedim. Tabiiki benim fikrim değildir sadece ancak benim görmediğim bir fikirdi. Buzdolabı poşetine tek kullanımlık ürünleri koyup bitirdikçe attım. Çok güzel oldu. Seyahat kabı yıkamak ya da boş kabı geri getirme derdim olmadı. Sadece poşeti sağlam yapmak lazım çantay akabilir. Neyi poşette muhafaza ettiğimi fotoğrafa ekledim. 


Kabul edelim mini eşantiyonları hepimiz seviyoruz. Tam çantaya atmalık set olduğu için aldım yalan yok. En çok torpüye bayıldım. Dikiş seti de ne olur ne olmaz. 

Benim mini Ankara gezimde yanımda götürdüklerim bunlardı. Bu aralar fazlaca seyahatte olacağım bu nedenle bu çanta sabit kalır. Kendime de unutmayım diye not düştüğüm yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum. 

Çok güzel anılar biriktirdim yine; en güzel anı Instagramda paylaştım buraya da ekliyorum. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...