16 Eki 2017

Yeniler #56 | Aliexpress

Pazartesiye selam olsun!:)

Uzun zaman önce yaptığım ancak paylaşmadığım bir aliexpress alışverişini anlatacağım, farkettim ki paylaşmayı unuttuklarım oluyor bu yazı birazcık unuttularımı da içeriyor. 


Akıllı saatleri çok seviyorum, kalp atışımk ölçsün, kaç km yürümüşüm, kaç adım atmışım hesaplasın istiyorum. Türkiyede fiyatlar oldukça pahalı olduğu için çare her zamanki gibi Aliexpress oldu. Toplamda 3tane saatim var biri çok eski olduğu için paylaşmıyorum ama tarzı bu saate oldukça benziyor. 

En kullanışlısı bu, çok hafif bileğimde ağırlık yapmıyor. Telefonumla uyumlu bildirimlerimi direk görebiliyorum. Toplantılarda telefon sessizdeyken önemli aramaları ya da mesajları kaçırmıyorum. Ekranda direk çıkıyor ve titreşimiyle uyarıyor.


Siyah her zaman klasiktir, ancak renkte katabilirsiniz, renkli kayışları ayrıca satılıyor. Bence aliexpressteki en güzel saat. Linkini buraya bırakıyorum. 




Mor kordondan almayı düşünmüyor değilim. Saatle birlikte gelen sarj aletini kırınca ekstra almak zorunda kaldım,


Aliexpressten bugüne kadar aldığım en pahalı ürüne geldi sıra. Bu seferki biraz daha şık bir saat, şık ama rahat değil. Çok ağır sadece elbise giydiğimde takmak istiyorum. 


Uygulamasını telefona entegre edemedim. Bildirimsiz kalmam anlamına da geliyor bu. Çalışırken pratik olmadığı için genellikle ilk anlattığım saatimi kullanıyorum. 



Diğerlerinden farklı olarak çok güzel mika bir kutuda geldi. Tüm saatlerimi ve sarj aletlerini içine koyabildim. 


Saatin linkini buraya bırakıyorum. 


Benim gibi eklem yüzüklerini seviyorsanız, çok uzağa gitmenize gerek yok. Aliexpresste çok uygun fiyatlı aksesuarlar var. Hem sade hem şık. Linki burada


Yüzüklerin linkini veremiyorum, çünkü satıştan kalkmış. Ancak 'midi slim ring' olarak aratabilirsiniz.


Benim Aliexpress alışverişim bu şekildeydi, 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...