25 Eki 2017

Saç Serum #1 | Restorex Sağlıklı Uzama Etkili Onarıcı Bakım Serumu

Selam! :)

Saçlarını uzatmak isteyenlere tavsiyelerim devam ediyor,

Saçlarınızı uzatmak için Restorex'ten daha başarılı bir marka bence bulamazsınız. Bu konuda tek geçiyorum. Şuraya #bakimgunluguoneriyor etiketini koyarak anlatmaya başlıyorum. 

Daha evvel burada yazısını yazdığım, restorex şampuanın saç uzatmadaki etkilerinden bahsetmiştim. 

Her şampuanı kullanamayan ama markadan da yararlanmak istiyorsanız biçilmiş kaftan.

Bize #kizkizaadana etkinliğinde marka tarafından 2 paket hediye edilmişti. Her bir paket 14 günlük kit içeriyor. 


Kullanımı çok basit. Duş sonrası serumlardan birini kesip saç diplerine gelecek şekilde damlatıyorum, içindeki ürün bitince başımı öne eğip saç diplerime ürünü yediriyorum. Kokusu çok az var bence rahatsız edecek gibi değil. Bir şekilde kıyafetinize dökülmesin bence çünkü çıkmayacak gibi bir yapısı var. Fotoğrafı çekerken bir damla masaya gelmiş rengini gösterebilmek için özellikle silmedim.

Şampuandan bi tık daha az etkili oldu benim saçlarımda çünkü şampuanla bu ürünü deneyimlemek için peş peşe kullandım.


İçeriğini merak edenler için paylaşıyorum. Paraben maddesine dikkat ediyorsanız, içermediğini belirtmek isterim.

Restorex markası bildiğim kadarıyla Türk Markası ve tabiiki hayvanlar üzerinde denenmiyor. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


4 yorum:

  1. kürü kullanmadım ama şampuanını seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanı çok daha etkili ama kürü de her şampuanı kullanamayanlar için destek :)

      Sil
  2. ben de kullanmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kullanırsan yorumunu duymak isteriim

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...