3 Eki 2017

Ağız bakım #7 | Perlodent Hassas Dişler Serisi

Selam! 

Benim gibi hassas dişlere sahipseniz size bulabileceğiniz en uygun fiyatlı ve en başarılı ürünleri anlatacağım. 

Rossmann her şehirde yok farkındayım ama illaki herkes gitmiş ya da gitmeyi çok istiyor, gitmişseniz ya da gidebilecekseniz hemen not edin ve alın, gitme ihtimaliniz varsa da aklınızın bi köşesinde dursun. 


Hassasiyetim belirli dişlerime özel değil, genel bir hassasiyetim var. Sert fırça asla kullanamam. İnanılmaz rahatsız olurum ve diş etlerimin kanamasıyla rahatsızlığım daha da artar. 

Favori diş fırçamdan bahsetmedim, curaprox tabiki de , extra soft olanı kullanıyorum yanlış hatırlamıyorsam 5460 kıl olanı. Ama baya bir pahalı. En son 25 liralarda geziyordu. Belgradda 18 liraya bulunca uygun deyip aldığımı hatırlıyorum. Bence en uygun fiyatlı muadili perlodent sensetive. Fiyatı 3,25₺ olmalı.

Diş macununa gelince; aroması tam kararında. İleri derecede hassasiyetiniz varsa çok beklentiniz olmasın. Benim gibi genel ve orta seviyede hassasiyetiniz varsa sevebilirsiniz. 

Tadı çok güzel, ağzımda kocaman olup boğazımı tıkamıyor. Çabuk arınıyor ağızda sadece aromasının hafif tadı kalıyor. Beyaz renkli olduğu için fırçayı boyamıyor. 125 ml olmasına rağmen 3,95₺ gibi bir fiyatı var ve buna rağmen indirime de giriyor. 

İçeriğini merak edenler için paylaşıyorum.



Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...