4 Eyl 2017

Yeniler #52 | Tatil Anılarım #3

Herkese yeniden merhaba,

Hayatımın en güzel geçen tatilinden bol bol anı ve bol bol alışverişle dönmenin mutluluğunu yaşıyorum ama içim buruk. 
Tatilden kalan anılarımı ve sevdiklerime aldığım hediyeleri paylaşmak istedim, 


Gittiğim her yerden üzerinde şehri yazan anılar almaya bayılıyorum, Tercihlerim açacak, Magnet ve Türk kahvesi fincanından yana oluyor. Belgradda hepsini doya doya aldım. Magnetler sevdiklerime gidiyor, kendime 2 magnet ayırdım. Serbia açacağıma da bayıldım. Yazının mıknatıslı ve silikondan olması çok işlevsel. 

Fincanların tanesi 450 rbn
Açacakların tanesi 250 rbn
Magnet 100 rbn


Burdaki tüm parfümerilerde bütün parfümler %60'a varan indirimlerle satılıyordu, ancak hiç birinin crueltyfree olmayışıyla, Zarada bulduğum parfüm setini aldım. Belki Türkiyede daha ucuzdur bilemiyorum, 1590 rbn 'a aldım. Kokuları tam benlik.


Yurtdışındaki Nutellalar daha güzel dediler denemek için aldım, Büyük nutella ve nutella&go annemlere kavanoz nutella bana. Aslında pek sevmem ama kavanozu Türk kahvesi fincanı olarak kullanma fikri beni cezbetti. 

 
Bardaklar direk renkli değil, buzlu mavi deniken renkte her zaman mavi tercihimdir.

Fiyatlarını tam olarak hatırlayamamakla birlikte yaklaşık rakamlarını yazıyorum.

Nutella&go 199rbn 
Nutella küçük bardak 249rbn
Nutella 400 ml 359 rbn


Yurtdışına çıkmak sevdiklerine çikolata ile dönmek demektir. 

Büyük kutu ofise, Toffifee kardeşime, serbia çikolatalarından biri anneme biri halama,


Burdan country kardeşime, tobleronedan ve M&M's ten birer tane bana, kalanı sevdiklerime hazırladığım paketlere gelişigüzel kutu çikolataların yanına eklemelik,


Belgradda kaldığımız süre boyunca asla yağmayan yağmur son akşamımızda birden bastırınca Lily mağazasına sığındık, iyi ki de sığınmışız. Tanesi 129 rbn 'a Türkiyede asla bulamadığım in the nude ve satin mauve dudak kalemlerini buldum. 






3 mükemmel ruj buldum. 3ü de birbirinden güzel. Toplamda 20 liraya bu kdar çok ürün alabildiğim için günün mutlusu kendimi ilan ediyorum. Rujların detaylı yazılarını ya da instagram postlarını hazırlayacağım şu an sadece renkleri gösteriyorum,






Swatchlarını da eklediğim sırayla paylaşıyorum,


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...