31 Ağu 2017

Yeniler #51 | Tatil Anılarım #2 | DM

Herkese yeniden merhaba,

51.alışveriş yazım DM mağazasına özel oldu, geç oldu ama oldu sonunda, DM mağazasını sadece Almanyaya özel sanıyordum, ama Belgrad'da görünce nasıl mutlu oldum anlatamam. Taabiki bloglarda ve vloglarda gördüğüm kadar yeni koleksiyonlar yoktu ama bu kadarı bile yetti. Kendimi yıllar önce ilk kez İstanbul'da Gratis gördüğüm anki gibi hissettim, uzun zamandır bir mağaza için bu kadar heyecanlanmamıştım. Peki neler aldım?


Saç bakım ürünlerine biraz ağırlık verdim sanırım, çünkü son indirmelerin hiç birinde doğru dürüst saç ürünü almadığımı farkettim, 

Deniz tuzu spreyi ; 299 rbn
Saç köpüğü; 299 rbn 
Sabitleme kremi; 249 rbn
Jole; 199 rbn
Curaprox; 615 rbn


Duş köpüğü Türkiye'de de var ancak bunların kokusu efsane güzel, 
Tane fiyatı; 199 rbn


Hem hindistan cevizi hem çantaya asmalık el dezenfektanı bulunca biraz stokladım, Yapış yapış hissi yok ve cidden temiz bir his veriyor, Tanesi 249 rbn

Yanımda hiç el kremi getirmediğimi farkettim, bu nedenle ilk girişimde bir tane almıştım, beğenince yedekledim, tanesi 90 rbn


Hayatımda ilk kez traş köpüğü aldım ve inanılmaz memnun kaldım, avakadolu olanı kullandım, verdiği nemi ve pürüzsüz hisse bayıldım, karpuzlu hindistan cevizli bulunca onu da aldım, tanesi 199 rbn 

Ne olur ne olmaz diye günlük ped aldım; 99 rbn 


Balea markasından 2 cilt bakım ürünü aldım,
Göz kremi; 485 rbn
Yüz temizleme köpüğü; 339 rbn
Cımbız ve açacağın tanesi 149 rbn 
Hindistan cevizli lip balm; 159 rbn 
Göz bazı; 449 rbn


Burdakiler bana ait değil sol taraf tamamen kardeşimin sağ tarafsa annemin :) 

Yüz kremi; 429 rbn
Göz kremi; 199rbn
Saç köpüğü; 299 rbn
Göz kremi; 485 rbn
İ love extreme maskara tanesi; 379 rbn


Bez çanta koleksiyonum ve hastalığım nedeniyle burayı abarttığımın farkındayım, büyük çantalardan biri annemlere biri arkadaşıma ama kalanların hepsi benim. Yazarken bile 'benim' demem. 

Benim DM mağazasından aldıklarım bu şekildeydi, hepsi çokça içime sindi. İyi ki Belgrada 10kg valizle gelmişim diyorum şu an. 

Unutmadan 120 rbn 1€ ,

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...