9 Ağu 2017

Göz Kremi #2 | Nonique anti-age göz kremi

Herkese yeniden merhaba, 

Cilt bakım ürünlerini sıklıkla bitiren biri olarak yazılarımdaki ağırlığı bu alana ayırdım, blogumda adı üzerinde olduğu gibi :) 

Göz çevresi kremlerine bence kimse zamanında başlamıyor, bence kimse zamanını da bilmiyor, ben de bilmiyorum mesela. Bence doğru olan kendinizi hazır hissetmekle alakalı, tabi öncesinde nemlendirici kremlerle desteklemek çok önemli. Nemlendirmediğimiz bir bölgeden kırışmamasını nasıl bekleyebiliriz ki,


Açık konuşmak gerekirse yaşım 28 ve son 4 yıldır göz kremi kullanıyorım bana sorarsanız benim için geç kalındı, bence 20 de normal nemlendirme dışında hiç bir özelliği olmayan kremlerle başlamalıydım. 

Velhasıl kelam bugüne kadar yoğun/normal/jel kıvamlı bir çok krem kullandım, hepsinden inceleme yazısı olmasa da bahsettim burada. İlk defa yaşımında getirdiği etkiyle 'anti-age' krem kullandım. Bugüne kadar kullandığım kremler arasında en pahalı ve bence en işe yaramayanıydı. Yine bir ' #bakimgunluguonermiyor ' ürünü. 

Kremi tercih etmemin öncelikli nedeni hakkında çok güzel yazılar okumam, yorumlar duymamdı ancak benim beklentilerimi karşılayamadı, bu kremi eczane ürünleri satan sitelerden birinden aldım, indirimli fiyatı 49,90₺ ki bence asla etmez. İkinci önceliğim ise hayvanlar üzerinde deney yapmıyor #crueltyfree olması bir yana #vegan oluşuydu, bu önceliklerle beni bu fiyatlı bir krem almaya ikna etmişti, zira bugüne kadar kullandığım kremlere ödediğim meblağların yaklaşık 3 katıydı. 

Kremin yapısı yapış yapış, benim ürünüm mü bu şekilde bilemiyorum, göz altlarımda istemediğim bir hissi var. Merak edenler için içeriğini buraya bırakıyorum. Sadece mimik kırışıklarım olduğu için anti age özelliği hakkında detaylı yorum yapamıyorum, bence ürünün yapısı alınmaması için başlıca sebep. Peki ne alalım derseniz, himalaya markasının kremini yoğun yapılı sevenler için öneririm, o kadar yoğun olmasın derseniz, atelier rebul ya da rossmannlarda bulunan rival de loop markasının Q10 içerikli kremini öneririm. İki ürünü de henüz paylaşmadım detaylı yazıyor olacağım.


Cilt bakımında uygun fiyatlı ürünler denemeye ve yorumlamaya devam edeceğim, uzun zamandır inceleme yazısı yazamadığım için ürünler bittikçe detaylı yazıları gelecek. Bu sayede net fikirlerimi daha detaylı aktarabilirim,

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim,

Beni Facebook | Twitter | Snapchat | Instagram hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 

Sevgiler,
Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...