29 Ağu 2017

Yeniler #50 | Penti H&M

Herkese yeniden merhaba, 

Tatil öncesi yaptığım mini bir alışverişi anlatmak istiyorum, 

İlk alışverişim pentiden son indirimden bir ürün hariç çok güzel yararlandım. Stoklar bitmek üzere olduğu için seçeneğim oldukça azdı. Pentiden online alışveriş yapmanın 2 güzel yanı var. Artıway sistemine kayıtlı bir mağaza olduğu için alışverişinizin bir kısmı size geri dönüyor. İkinci olarakta ürünler tek tek poşetli ve askılı çok güzel paketlenmiş şekilde size ulaşıyor. Mağazadan almaktansa online almak çok daha güzel bir yol. Tek kötü yanı geç kargoya verilmesi oldu. Allahtan baya bir önce almıştımda tatile yetişti. Ancak bugün alırım yarın yola çıkar düşüncesiyle alırsanız, yarı yolda kalma ihtimaliniz çok yüksek. En az 1,5 haftayı göze alarak siparişinizi vermenizi tavsiye ederim. 


 1üst 4 alt bikini alarak alışverişimi tamamladım. Sevmediğim tek parça da üst gruptan yukardaki bikini oldu. Örgü desenli görüntüsüne ne kadar vurulmuş olsamda bugüne kadar giydiğim en rahatsız bikini üstü oldu. Benim gibi yünün ıslanmasına dayanamıyorsanız asla tercih etmeyin. Ben sırf bu nedenle sabun bezi dahi kullanamam, hatta hidrofil pamuk bile kullanamam. Şu an bu örnekleri yazarken bile çok kötü oldum. Alışverişimin en pahalı parçasıda buydu fiyatı;36,6₺ 



Bu bikini altı hem sade hem de biraz hareketli olsun diyenler için ideal. Tanesi 13,27₺ 


Alışverişimin en uygun fiyatlı parçası kırmızı ipli bikini oldu, Fiyatı; 9,94₺ 



Alışveriş sepetimi kodlarıyla birlikte buraya bırakıyorum, 


Ani yağan yağmurla birlikte sırılsıklam olduğum bir gün sadece 1 tshirt almaya H&M 'e girdim 4 parçayla çıktım. 


Yeşil croptop tshirtün hem yakasını hem rengini hem de yapısını çok sevdim, Fiyatı; 14,99₺ 


Basic tshirtlerden hem kırmızı hem de yeşil rengini aldım, Tanesi 19,99₺ 
Sadece rengini göstermek için ekliyorum



Hiç bir özelliği olmayan bu beyaz bez ayakkabı 39,99₺'den 29,99₺'ye düşmüştü hemen kaptım. Çok rahat, çamaşır makinesinde kolayca yıkanabilir. Beyaz ayakkabı arıyorsanız çok uygun fiyatlı bir alternatif. Tam giyilecek zamanları olduğunu da unutmamak lazım. Grisi de vardı ama beyazı kadar güzel durmuyordu. 

Benim tatil öncesi mini alışverişim bu şekildeydi. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 

Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,

Sevgiler,
Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...