16 Ağu 2017

Yeniler #47 | Aliexpress

Herkese yeniden merhaba,

Tam bir Aliexpress tutkunu olduğumu beni az çok tanıyanlar biliyor. Çok seviyorum. Heleki artıwayle kullanmak çok daha zevkli. Artıway sistemini anlattığım bir yazı yazmak istiyorum. Benim gibi herkes kazansın diye. Şimdi biz konumuza dönelim, bakalım neler aldım. 



Artık yaşam alanımın her yerinde 1 sarj aleti var. Çantamda, ofiste, başucumda. Çünkü şarjımın bitmesi benim gibi telefonuyla nefes alan bir için olmaması gereken bir durum. Dünymım en zarif, en dayanıklı şarj aletlerini almış olabilirim. 

Orico marka kablolar 4,92$
Orico adaptör 2,99$
Kabloları bir arada tutmak için cırt cırtlı bant 0,99$
Birde huawei kulaklık almıştım ama onu çekmeyi unutmuşum, apple kulaklığının çok benzerini yapmışlar silikonlu kulaklıktan çok daha rahat; 5$ 


Boyuna takılan bluetooth kulaklık, bu kulaklıkla sanki boynumu sürekli öne doğru iten bişi varmış gibi hissetsemde uzun görüşmelerde rahat oluyor. Bu biraz pahalı, 19,99$


Telefon kılıfları almaya doyamıyordu, ama bunu kullanmam sanırım arkası açık olduğu için çizilecekmiş gibi geliyor. 1,29$


Bu ikiliden arkadakini kullanıyorum, köşeleri ekstra korumalı çok rahat bir kılıf iphone 7 için kesinlikle tavsiye ederim ben 2 3 tane daha sipariş edeceğim. Çünkü çok çabuk kirleniyorlar. Normal kılıf 1,30$ korumalı kılıf 1,69$


Görmemişin pasaportu olmuş tutmuş kılıf almış kısmıyla yazımı bitiriyorum. Sarı 1,21$ siyah 1.32$ 

Benim aldıklarım bu şekildeydi. Siparişlerim tamamlandığında ve unuttuklarımı eklediğimde yeni bir yazı yazacağım. Aliexpress yazılarım daimi olacak gibi 🎈 

Beni; Snapchat | Twitter | Instagram | Facebook hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,

Sevgiler, 
Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...