20 Eyl 2017

Bronzer #1 | Note Cosmetic Luminous Silk Cream Powder | Dark Honey

Herkese yeniden merhaba,

Bronzer'la yıkanan biri olarak blogumda tek bir yazı bile olmaması beni üzdü. Olsun, Daha çok anlatacak bronzerım var nasıl olsa en çok kullandığımla başlamam daha doğru oldu. 


Note cosmetic markası bildiğim kadarıyla Türk Markası, hayvanlar üzerinde deney yapmayor. Bence marka genel uygun fiyatlı, birçok sitede ve kozmetik mağazasında sık sık indirime giren bir marka %50 indirime girmesiyle de daha da uygun fiyatlı oluyor. Baktığımda en çok ojelerini, kapatıcısını, dudak kalemini ve şimdi anlatacağım ürününü kullandığımı farkettim. 


Bronzerla yıkanmayı çok sevdiğimi en başında söylemiştim, bu ürünü yanaklarımdan başlayarak hafifçe yukarı doğru sanki yanmışım gibi uyguluyorum, saç diplerime ve boynuma da uygulama yapıyorum. İstediğim kadar bronzlaşamadığım için makyajla bronzlaşmayı çok seviyorum siz bu kadar uygulamayabilirsiniz. Ürünü çok az almanız yeterli.Krem far olarakta kullanılabilir bence tonunu ayarlamak ve ürünün birazcık yapış yapış durmasından kaynaklı ten makyajında çok daha rahat kullanılacağını düşünüyorum. Ten makyajında da kalıcılığını arttırmak için üzerinden mutlaka pudra ile geçiyorum. Hatta bazen toz bronzerla geçip fırçada kalan pudrayı kullandığım da oluyor. Bu şekilde akşama kadar kalıcılık sağlayabiliyorum. Ürünün delik delik durmasının tek nedeni stiplling fırça kullanıyor oluşum.


Ürünün rengi bence çok koyu. Ama arttırılabilir bir koyulukta. Bu nedenle bence her ten rengindeki insan çok rahat kullanabilir, çünkü tonu çok güzel. Ürünün tam adını başlıkta yazmıştım, kısaca 06 Dark Honey,


Krem formda olması nedeniyle en rahat stippling fırça ile uygulama yapabiliyorum. Bunun içinse hafta arası fırça yıkayamadığım için aliexpressten 3 tane fırça almıştım. Satıcı da şu an ürün kalmadığı için link bırakamıyorum ancak 'stippling brush' yazarak aratabilirsiniz. İçinden süngerde çıkıyor, tüm yüze uygulama için kullanışlı olabilir ancak süngeri hem çok ince yıkanabileceğine pek inanmadığım türden, ilk yıkamada yüksek ihtimal parçalanır. Hem de her seferinde farklı sünger ya da yıkanmış sünger kullanmak gerekeceği için fazla, ürünü hızlıca eritmenize neden olacaktır.



Günlük olarak en sevdiğim bronzerımı anlatmanın huzuruyla mutlu bir iş günü diliyorum, 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

1 yorum:

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...