6 Eyl 2017

Yeniler #53 | Gratis

Herkese yeniden merhaba,

Tatilden önce yaptığım Gratis indirim alışverişini paylaşmamım vakti geldi de geçiyor. Ben gelene kadar poşetlerinden bile çıkmadılar, bu da bu indirim alışverişinin aslında gereksiz olduğuna bir kanıt aslında evimin yarısını stok ürünlerle doldurduğuma göre bence kışa hazırım. 6 ay hiç bir şey almama diyetine tekrar giriyorum. Almaya doymak ve sonra hiç bir şey almamak benim rutinim. Sadece her eylül ayında Gratis'in her üründe (suda bile) indirim yaptığı bir kampanya olursa stoklamadıklarımı stoklayabilirim ama almayacağım belli başlı ürünler elbette var. Uzun bir savunmadan sonra neler aldığıma geçebiliriz;


Benri saç kremlerini uzun zamandır görüyordum, çok pahalıymış gibi indirime girmelerini bekledim, sudan biraz daha pahalı olsun diye herhalde. İlk kez aldım ve bugün açtım fiyatı; 5,9₺ 

Egos milky durulanmayan saç köpüğü; Urban Care Shake'n'Repair ürününü çok severek kullanmıştım, üründen şekillendirme beklemediğinizde memnuniyetiniz artıyor. Bu üründen de sadece nemlendirme bekliyorum, bence Urban Care'in uygun fiyatlı muadili olabilir, bildiğim kadarıyla Türk Markası desteklemek gerekli. Fiyatı; 15,9₺

Eklips'in mandal tokalarını seviyorum, Büyük çiçeklisini geçtiğimiz indirimde almıştım sanırım paylaşmadım, küçük olanı da bu indirimde aldım, fiyatı; 2,75₺


Bugüne kadar en çok bayıldığım defalarca övdüğüm piyasadaki en başarılı misel sudan depolamasan olmazdı, şu an elimde 5 yedekle birlikte yeni açılmışı var, sadece makyaj temizlemek için değil yüzümü silmek içinde arada kullandığımdan 3 aya 1 şişe bitiriyorum. Fiyatı; 9,25₺

Himalaya yüz temizleme köpüğü de stoklamak için, aynı anda 3 yüz temizleme köpüğü kullandığım için yedekli olması şart oluyor, biri Banyoda biri spor çantamda biri de banyo dolabımda, duruyor. Rutin haline getirmek sizi şu an için uğraştırıyorsa bu yöntemi deneyebilirsiniz. Aynı anda birden fazla çeşit kullanmakta benim için artı oluyor tabiki. Limonlusunu ilk kez deneyeceğim, Fiyatı; 9,9₺


Evime sıvı sabunluk almayı düşünüyordum, Bu şişeler daha şık geldi gözüme en az 3 kez doldururum içini eskiyene kadar kullanırım. Bu tarz konularda eşya almaktansa kompakt ürünler kullanmayı tercih ediyorum. Sadece Türk kahvesi fincanlarımdan taviz veremiyorum :( 
Belirli bir miktar alışverişe tanesi 4,95'e geldi. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...