19 Eyl 2017

Duş jeli #6 | Afrodita Cosmetic Vanilla Cream

Herkese yeniden merhaba,

Duş jeli tutkumu beni uzun zamandır takip edenler çok iyi biliyor, Belgrad'a gidişim bu tutkumu perçinlemiş olacak ki 6tane duş jeliyle döndüm! (Abartıyor olmayı çok isterdim)


Bugün hayatımda kokladığım en güzel vanilya kokusuna sahip duş jeliden bahsediyor olacağım, keşke burdan kokuyu da gönderebilsem dediğim ürünlerden biri oldu. Kokusunu tam olarak şu şekilde ifade edebilirim; Vanilya özütü konulmuş çırpılmış kek hamuru. Tam olarak bu! Milkshake falan hikaye insanın asıl bunu yiyesi geliyor. 

Kokusu diğer duş jellerine kıyasla 2tık daha kalıcı, banyo uzun bir süre kokuyor bu benim için çok güzel bir durum oldu. Ürün 250 ml, standart küçük duş jeli gramajı buna rağmen 8 ₺ gibi bir fiyata aldım, burdaki ürünlere göre pahalı ama bu koku alınır.  Gramajına rağmen 2haftadır kesintisiz hergün kullandım henüz yarısındayım. Normalde benim bu ürünü rahatlıkla 2haftada bitirmem gerekirdi çünkü bol kullanıp köpürtmeyi seviyorum. Ancak bu ürünle köpürtmeniz çok kolay. Bu nedenle fiyatını hakediyor. 

Merak edenler için içeriğini buraya bırakıyorum; 


Ülkemizde olmayan bir ürünü anlattığım için üzgünüm ancak süpriz bir şekilde giderseniz ya da giden birisi olursa aklında yer etmeli dediğim ürünler. Ben gittğimde bunca yılın birikimiyle yabancı vloggerlardan gördüklerim ve yurtdışında yaşayan Türk bloggerlar sayesinde öğrendiğim ürünlerle çokta yabancılık çekmeden rahatlıkla alışverişlerimi yapabildim. Bu nedenle aldıklarımın hepsini paylaşıyor olacağım. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

1 yorum:

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...