18 Eyl 2017

Yüz Temizleme Köpüğü #3 | Rival De Loop Yüz Temizleme Köpüğü

Herkese yeniden merhaba,

Cilt bakım ürünlerimi anlatmaya devam ediyorum; 

Sanırım en çok bitirdiğim grup makyaj temizleyiciler ve yüz temizleme köpükleri, Yüz temizleme köpüklerini 3 ayrı marka kullanmayı tercih ediyorum, biri banyoda biri banyo dolabımda biri spor çantamda oluyor. Her sabah mutlaka kullanıyorum, spora gittiğim günlerde spor öncesi tüm makyajımı çıkarıp spora başlıyorum, dışarı çıkmayacaksam ya da makyaj yapmayacaksam akşamları yıkamayı es geçebiliyorum, sadece sildiğim de oluyor, ancak bazen es geçmediğim günlerde bazen de spora gitmediğim günlerde banyo dolabımdaki kullanıyorum. Bu nedenle ürünler genelde birden bitiyor, ard arda bitenlerde görüyorsanız aslında uzun zamandır görmediğinizden. Bugün sonuna geldiğim bir ürünü anlatıyor olacağım.


Rival de loop markası sadece Rossmann'larda bulabileceğiniz hayvanlar üzerinde deney yapmayan çok uygun fiyatlı bir Alman markası. Rossmann ve Gratis'in kendi markalarının cilt bakım ürünlerini çok seviyor ve sürekli tercih ediyorum. Köpük formu tercih etmemin en önemli nedeni cildmi yormadan temizlediğimi düşünmem, jel formdaki ürünleri cildimde ya da herhangi bir araçla köpürtürken yorduğumu düşünüyorum. Jel formdaki ürünler cildimden arındırmak daha zor gibi geliyor bir de ki bence gerçekten daha da zor. Şu an elimde 1 jel formda temizleyici var kesinlikle banyodaki bitince açacağım. Bir daha da indirimde kanmadan sadece köpük forma yönelmem gerekli. 


Ürünün gramajı diğer ürünler kadar, indirimli 10₺'ye aldığımı hatırlıyorum. Kokusunda gül esansı var, sevmiyorsanız beğenmeyebilirsiniz. Ben çok severek kullandım. Temizlemesi çok keyifli kokay arınıyor kolay temizliyor. İçeriğini göstermek isterdim ancak önce spor çantamda bitmeye yakın banyoda tutunca silinmiş. 

Benim #bakimgunluguoneriyor etiketini koyabileceğim bir cilt bakım ürünü.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...