15 Eyl 2017

Yeniler #54 | The Body Shop, Miniso, Yves Rocher

Herkese yeniden merhaba,

Bu hafta minik minik alışverişlerim oldu, inşaallah bu ay bi daha alışveriş yazısı yazmam dememin ardında bu ve aliexpress alışverişimde tamamlandı, o da haftaya.




Bu batağa ilk The Body Shop'un 29₺ üzerine kargo bedava ve 1+1 kampanyasıyla girdim, 2 antibakteriyal jel kirpik kıvırıcı ve karpuzlu dudak balmına 39₺ verdim. Kargo bedava olunca çok mutlu alışveriş yapanlar klubü üyesiyim. 

Antibakteriyel jel çok güzel kokuyor fiyatı biraz pahalı bu nedenle sadece 1+1 lerde tercih ederim. 19,9₺

Kirpik kıvırıcı pek memnun kaldığım söylenemez umarım birbirimize alışırız, 17,9₺

Karpuzlu lip balm çok güzel kokuyor! 19,9₺


İkinci batağa ise iş çıkışı Kanyonda battım. 

Miniso fazla şeker ama evi ıvır zıvırlarla doldurmak için ben fazlasıyla daraldığımdan çok tercih edemiyorum. 

Defter hastalığım burda da kendini gösterdi, 11,95₺

Kulak temizleme çubukları 1yıl gider bana 600'lü 9,9₺

Telefon tutucu 2'li 11,95₺ olması gerekiyor, fişi attığım için 1-2 lira fazla yazmış olabilirim ama daha fazla değildi.


Alt kattaki starbuckstan yves rocher alışverişimin fotoğrafı. Saldırılar gelmeden önce kendi düşüncemi aktarmak istiyorum. Hayvanlar üzerinde deney yapmayan markaları kullanma kararımı çok önce verdim, bu nedenle daha çok bitkisel ve doğal içerikli ürünlere de yöneldim. Yves Rocher de bu markalardan biri. Markaların öncekiğinin para kazanmak olduğunun farkındayım. Çin'in çok büyük hatta dev bir pazar olduğundan da. Bu nedenle bir marka Çin pazarına girmek isterse onu yargılamıyorum. Aslında deney yapmıyor sadece Çin'de satılıyor diye deney yapıyor kategorisine de koymuyorum, bu kategoride görenlere desaygım var kendimi anlatmak istedim bir kez daha. 

Gelelim alışverişime doğumgünü ayım olduğu için 1hediye ürünüm 1+1 kampanya hakkım vardı. Küçük duş jeli hediyem. Yüz spreyini kimde gördüğümü hatırlamamakla birlikte mennun kaldığı aklımda kalarak aldım. +1'i de yine bir duş jeli oldu. Aslında aynı fiyat ayarında başka ürün bulamadığımdan aldım. 

Hepsine 27₺ verdim. 


Son batığım biraz sert. Burda batma sebebimde hindistan cevizli parfümümün bitmesi, ve mağazada shea 'nın kokusuna vurulmam oldu. Mağazada indirim olmayınca da indimde almak üzere aklıma yazarak çıktım. Yolda o mail geldi:/ Her üründe %40 indirim! Mecburen aldım yani :) 2 sevdiğim koku ki normalde 54₺ fiyatları adetleri bana 32₺'ye geldi. Antibakteriyal jelleri pas geçmedim, tanesi 12₺ ye geldi, Kargo bedava olsun diye hindistan cevizli saça parlaklık veren wax'ı buldum. 

Benim bu haftaki batış hikayem bu şekildeydi. Bir süre durmam gerektiğinin bende farkındayım rahat olabiliriz, Haftaya aliexpress alışverişimle Kasıma kadar bişi almayım amin 🙏🏻 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...