5 Eyl 2017

Bitenler #34 | Ağustos

Herkese yeniden merhaba, 

Uzun bir tatilin ardından Pazartesi gibi Salı yaşıyoruz, tek tesellim böyle hissedenin sadece ben olmadığı. Manidar bir şekilde Bitmiş moralimizi temsilen Ağustos ayı bitenlerini anlatacağım. Yazdığım en kısa bitenler yazılarından olabilir. Çünkü uzun zamandan sonra ilk kez sadece 5 ürün bitirdim.


*Bioblas saç dökülmesine karşı şampuanı severek kullandım. Bende her şampuan nerdeyse aynı etkiyi yarattığı için indirimde bulursam alabilirim 

Bee beauty misel su; Çıktığı günden beri başka ürün kullanmadım, bu kaçıncı şişem sayamıyorum. #bakimgunluguoneriyor etiketini en çok hakeden ürün. 

Himalaya canlandırıcı gece kremi; Gratis indiriminden denemek için almıştım, gece kremi olarak bence başarılı, Oldukça yoğun bir yapısı var. Şu an elimde çok fazla krem olduğu için tekrar alamam ama krem arayışındaysanız uygun fiyatlı tavsiyemdir. 

Lux disk pamuk; çok fazla kullandım. Hangisi daha ucuzsa onu kullandığım için denk gelirse tekrar tabiki alırım. 

Duru doğalzeytinyağlı sabun, Yeşil bir kalıp sabun fırçalarımı yıkamak için kullanıyorum. Sünger yıkamak için bence yetersiz ama fırçalat için oldukça başarılı. Eriyip çabuk bitmemesi artı bir özellik. 


Avrupanın bence en kötü yanı ıslak mendili çok tüketmeniz, ne demek istediğim yeterince anlaşıldı bence. 

Turucu büyük sünger banyo lifi gibi kullandığım üründü, banyo lifi bi ara bulamadım. Çok kullanışlı bir ürün olmadığı için getirmedim bile. 

Vivet tüy dökücü krem; Tüy dökücü krem kullanma alışkanlığım oldu baya baya. Kışa doğru lazer cihazı alacağım için şimdilik pratik tahriş etmeyen çözümlere yöneliyorum. Bu üründen memnun kaldım. 2 bacak için gayret yeterli gramajda Gratisten 5 lira gibi bir fiyta almıştım, Tavsiye ederim. 

Benri dental; seyahat boyunca bana tam yetti. Büyük ve küçük boyunu ara ara kullanıyorum. Bence yeterli bir diş macunu. 

Dalin bebe yağı, yanmak için kullandım ancak bu tatil çok güneş tatili olamadığı için 2 seferlik kalan ürün bana yetti. Gelecek yaz için yine küçük boy almayı düşünüyorum.

Lancome'un adını şimdi hatırlayamadığım parfümünü yanımda götürmüştüm, deney yapmayan markaları kullanma kararımdan öncesinden beri bende olduğu için bu tatilde beni yarı yolda bıraktı. Kullandığım anda kaşınmaya başladım. Yarısından fazlası dolu olarak çöpe gidiyor.

Benim Ağustos ayı içerisinde bitirdiğim ve atmak durumunda kaldığım ürünlerim bu şekildeydi, 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...