12 Eyl 2017

Şampuan #5 | Restorex Sağlıklı Uzama Etkili Şampuan

Herkese yeniden merhaba,

Çok fazla şampuan deneyen biri olarak ürünlerin birbirlerinden farklarını daha net ayırt edebilir oldum, Bugün saçını uzatmak isteyenler için inanılmaz bir önerim var, Normalde bu tarz ürünlere pek inanan biri değilimdir, açıkçası etkinlikte hediye edilmese ki özellikle saç uzatan bir ürünü asla almazdım, Benim saçlarım zaten çok çabuk uzar ve kestirdiğim modeli fazla kullanamam, bu şampuanı da elimde olduğu ve sıra geldiği için kullanmıştım, bir an önce kuaförüme gitmem gerektiğinifarkettim. Zaten kısa saça dönmek istedğim bir anda saçlarımı daha da hızlı uzatarak bu karaımı çabuklaştırdı. 


Bu şampuanı kullanmanın bana tek faydası yazdan dolayı saçımda herhangi bir hasar oluştuysa da bana hasar payı bırakmış olması oldu.


Şampuanın etkilerine gelecek olursak, Temizlemesi çok güzel, köpürmesi kıvamında, kokusu güzel, diğer şampuanlardan farklı olarak rengi enteresan bir yeşil. 

Hediye olduğu için tam bilemiyorum ama Gratiste 20₺ alışveriş üzerine 4,95 ₺ olduğuna oldukça eminim. 

Merak edenler ve dikkat edenler için içeriğini paylaşıyorum. 


Saçlarını uzatmak isteyenlere #bakimgunluguoneriyor 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


1 yorum:

  1. Bende yazın kullandım. Cidden saçı uzatma konusunda vaadini yerini getiriyor bende çok memnun kaldım özellikle de kokusundan. Ama 1 ay kullandıktan sonra saçımın bazı kısımlarında alerji gibi yanmalar yaptı. Bir süre bıraktım, yanmalar geçti ama tekrar kullanmaya başlayınca yanmalar gene oldu. Fiyat-performans olarak çok iyi ama alerji yapmayaydı eyiydi T.T

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...