7 Eyl 2017

Makyaj paleti #3 | Essence My Must Haves Palette

Herkese yeniden merhaba,

Essence benim en en sevdiğim uygun fiyatlı kozmetik markası olma yolunda emin adımlarla sağlamlığını koruyor. Bu kadar uygun fiyatlı olmanın yanında inanılmaz bir şekilde kendini geliştirmesi takdire şayan. 

Refil far mantığı ülkemize belirli markalarda ve bazılarında pekte mantıklı fiyatlara satılmazken essence tanesini 5,25 gibi bir fiyata yapmayı başardı. Diğer farların benim bildiğim kadarıyla kapakları yok. Refil farı gerektiğinde seyahate götürmek gibi bir şansımız yok. Ama essence hem fiyatına göre oldukça iyi performanslı ürünleri yaptığı yetmezmiş gibi kapaklarıyla  yerden de kazanmamızı sağlıyor. Farlar için halen essence diyorum. Renk skalası bence oldukça geniş. Diğer toz ürün grupları henüz ülkemize gelmedikleri için alternatif olarak kesin olarak bilmemekle birlikte en uygun fiyatlı ve deney yapmayan marka olarak NYX'i önerebilirim. 

Bence ben mükemmel paleti yaptım. Elbet birgün ülkemize gelecek diyerek size detaylarını aktarmak istiyorum. Gelene kadar yurtdışına çıkarsanız ya da çıkacak tanıdıklarınız varsa külfetsiz isteyebilecekleriniz arasında. 

Mükemmel palet bronzerla başlar; 


Tatilde yanıma aldığım 2 toz üründen biriydi beni asla yarı yolda bırakmadı. Gözlere ve yanaklara çok yakışan bir ton. 


Pudra aslında pek kullandığım bir ürün değil gözenekleri tıkadığını düşünüp kullanmıyorum. Bence kullanmam lazım. Tüm gün yüzümde makyajın kalması için başka bir yol bulamıyorum. Hoş hiç bir makyaj 15 saat dayanmıyor. İlla ki tazelemek lazım vakit buldukça onu da yapanlara helal olsun diyorum. Bu pudra kesinlikle kurabiyeye çevirmeyen türden. Essence'in all about matt pudrasını seviyorsanız bu ürünüde çok seversiniz. Bence Nars'ın crystal pudrasına muadil gösterilebilecek bir ürün. 



Tüm palet oluşturmak için allıkta ekledim. Normalde kullanmıyorum bronzer yetiyor ama kullanmak istediğim zamanlarda olmuyor değil. Tabiiki mat olanı tercih ettim. Satin olan kardeşime.



En güzel kısım kesinlikle highlighter! 
Hem far hem elmacık kemikler için biçilmiş kaftan bu renk. 


Etkisini şöyle bir fotoğrafla göstereyim filtre kullanmadım. 


Swatchlarını da isimleriyle paylaşıyorum, 


Benim Essence markasından oluşturduğum paletim bu şekilde. Benim için my must haves highlighter ve bronzer. Bu palet 2li de satılsaydı pudra ve allık almayacağıma eminim. 

Paletten highlighterı ve bronzerı çıkarıp çantamda taşımaya karar verdim. Palet taşımaya asla gerek yok. Palet işin görseli sadece almasanız da olur. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...