19 Ara 2017

Yüz Kremi #4 | Himalaya Revitalizing Night Cream

Herkese yeniden merhaba,

Baya bir zaman önce bitirdiğim ama anlatmadığım bir ürünü anlatacağım,

Önce kısaca markadan bahsedeyim; Himalaya markası yalnızca Gratislerde bulabileceğimiz bir marka, cilt bakım ürünlerinden favorim göz çevresi kremi. 


Bugün anlatacağım kremdende oldukça memnun kaldım. İndirimde sadece 10₺ ye aldığım bir kreme göre performansı çok çok iyiydi. Öncelikle ambalajı çok güzel, cam kavanozu var. Makyaj masasında çok şık duruyor. Yapısı inanılmaz yoğun tam bu zamanların kremi. Gündüz kremi alışkanlığım olmadığı için bu tarz kremleri sadece gece kremi olarak kullanıyorum. 

Aklımda en çok kalan özellik kokusu kokuya karşı hassasiyetiniz varsa sevmeyebilirsiniz.  Benim böyle bir hassasiyetim olmadığı için çok severek kullanıp bitirdim. 


Uygun fiyatlı nemlendirici arayışındaysanız bu ürünü öneririm #bakimgunluguoneriyor

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe



2 yorum:

  1. fiyatı oldukça uygunmuş alabilirim teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı uygun yapısı tam bu havalar :)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...