12 Ara 2017

Maskara #2 | Oriflame The One Maskara

Herkese yeniden merhaba,

Maskara benim için makyajımda en önemli unsurlardan biri, çünkü benim kirpiklerim saçlarımdan çok daha düz ve aşağı bakıyor, bu nedenle kirpik kıvırıcım olmadan asla rimel kullanamıyorum, kirpik kıvırıcı kullandığımda bile her rimel istediğim etkiyi vermiyor. 


Herkesin istediği gibi benimde bir maskaradan istediklerim çok basit, kıvrık ve dolgun göstersin, bu rimel kıvrık gösteriyor ancak dolgun göstermiyor maalesef ama benim kirpiklermin çok zayıf olduğunu belirtmek isterim. Günlük kullanıma bence çok uygun bir maskara. Ben de günlük olarak kullanmaya devam edeceğim. 



Kıl fırçaya sahip, dökülme yapmadı, kaşıntı kızarıklık yaratmadı, biraz zor çıktığını söylemem gerek, yağlı temizleyicilerle daha kolay çıkacaktır, misel temizleyiciyle biraz daha bekletmek gerekiyor. 

Bu ürüne ve tüm Oriflame ürünlerine @oriflame.blogger hesabından ulaşabilirsiniz, beni oriflame markasıyla tanıştırdığı için teşekkür ediyorum. #işbirliği

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe






1 yorum:

  1. benim için maskaranın dolgunluk vermesi önemli o yüzden pek tercih edeceğimi düşünmüyorum

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...