25 Ara 2017

Kapatıcı #4 | Flormar Full Coverage Concealer

Günaydın! :) 

Uzun zamandan sonra ilk defa sabah çok erken kalktım, kahvemi içtim. Hava geçtiğimiz haftaya göre çok çok güzel olduğu için bugün erken çıktım. Hava hala zifiri karanlık ama biraz olsun havanın kırılmışlığı insanı yürürken çok zorlamıyor. Hazır böylesi erken başladığım bir gün varken dün gece bu sabah paylaşmak üzere olduğum yazımı yarına alıp bugün başka bir ürün paylaşmaya karar verdim.

Flormar kimine göre gri alanda bir marka üst markası deney yapan kategorisinde ( Çin’de satışı olduğu için) bulunduğundan crueltyfree ürün kullanan bloggerlardan bir kısmına uygun değil. Ürün çeşitliliği ve gri bölgedeki markalara farkındalık için ben tercih ediyorum. 

Genel olarak uygun fiyatlı ve yeniliğe çok açık bir firma Flormar, Türk markası olduğunu da göz önünde bulundurduğum için sempati duyduğum bir marka. 


Flormarın meşhur 5’li concealer paletindeki kapatıcısına çok benziyor. Paleti alıp sadece bu rengi kullanacağımı bildiğim için o zaman tekli almıştım. İyi ki de öyle almışım o zaman düşündüğüm gibi palette sadece bu rengin dibini görmüş olurdum. 



Ürünün formülü çok güzel inanılmaz kremsi izlerden rahatlıkla anlayabilirsiniz ve çok güzel dağılıyor ilk zamanlar kapatıcının altına kullanıyor olsam da çoğunlukla tek başına kullandım. Üzerine ten rengime uygun pudrayla hem rengini hem ürünü sabitlemek bir rutin oldu. Transparan pudrayla denedğimde istediğim sonucu alamadım. 


Bendeki rengi 02, çok beya tenliyseniz 01 size olabilir ama bu ton çoğu insana olacak bir renk. 

Uygun fiyatlı tam kapatıcı bir ürün arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim, indirimli 11₺ gibi bir fiyata almıştım ancak şu an fiyatı ne kadar hiç bilmiyorum, #bakimgunluguoneriyor etiketimi de bırakıyorum, 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...