6 Ara 2017

Göz Kremi #3 | Rival De Loop Revital Q10 Göz Kremi

Selamlar, 

Cilt bakımına dair çok fazla ürün deneyimledim, kendime de not hemen anlatmaya başlıyorum,

Rossmann her konuda olduğu gibi özellikle cilt bakım ürünleri konusunda çokça ilgimi çeken bir mağaza, Rival De Loop markası da bazı makyaj ürünleri ve cilt bakım ürünleri çok başarılı olan bir marka. 



Yaşımdan bahsetmem gerekirse bence anti-age ürünleri kullanmamın vakti geldi de geçiyor yaşındayım. Bu ürün tam bu yaşlarım başlangıcında kullanılacak bir ürün bence, 25 yaşını geçtiyseniz gönül rahatlığıyla kullanın derim, / farkettiyseniz hala yaşımı söylememelte ısrarcıyım. / 

Ürün klasik göz kremi gramajında 15ml daha fazlası son kullanım tarihi gelmeden ürünü bitirmenize zaten aykırı. Fiyatı indirimli aldığımda 9,9₺ idi. Yapısı tam krem formunda, jel yapıdaki kremleri hiç sevmediğimden bu önemli bir unsur benim için. Göz kremini bol bol uygularsam daha etkili olur gibi bir düşünceye aahşp olanlar (benim gibi) sizi de mutlu edecek bir krem kolay emildiği için bol uygulamanızda sorun olmuyor,

İçeriğe dikkat edenler için paylaşıyorum,


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...