18 Ara 2017

Göz Kalemi #1 | Gabrini Ultra Waterproof Eye&Lip Pencil

Herkese yeniden merhaba,

Göz kalemi olmadan yapamayanlardan mısınız yoksa sadece özel günlerde kullananlardan mı?


Gabrini göz kalemi firmanın gönderdiği bir setten çıktı, yağ gibi kayıyor diyorlar ya öyle kayıyor, 



Gün içerisinde elimi gözüme değdirdiğimde dağıldığını farkettim, gün içinde kuyruğu bozulmuş kalemle gezmem pek hoş olmadı, bence waterproof değil, ultra waterproof hiç değil. Kuyruk yapmıyorsanız ve gözünüze değmediğiniz sürece dağılmıyor ama benim için göz kaleminin sabitlenmesi ve bozulmaması gerekiyor. Bu nedenle tavsiye etmeyeceğim bir ürün. Simsiyah görünce pek bir umutlanmıştım. Üzerinde dudak kalemi olarak yazdığını yeni görüyorum, siyah ruj alternatifi olabilir ancak kuru yerde direk bozulan bir ürün dudakta hiç olmayabilir, 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...