14 Ara 2017

Yüz Kremi #3 | Cyrene Skin Rescue Moisturiser

Herkese yeniden merhaba, 

Cilr bakım ürünlerini çok sevenlerden misiniz, yoksa makyaja daha önem verenlerden/inananlardan mısınız?

Makyajın sırrına inanıyorum, evet ama aması var. Bozuk bir cilt ya da çok yopun makyajın aksine bakmadığınız cildiniz size aynı şekilde tepki verecek yıllar arasında anlayacaksınız. Yaşından daha küçük gösteriyorsun iltifatları için cilt bakımını makyajdan daha çok sevmek zorundayız, en azından benim fikrim bu yönde. 


Cilt bakımı tamam sevdik ama hangi ürünleri/markaları tercih edeceğiz? Yüz temizleme jeli makyaj temizleme suyu gibi ürünlerde kesinlikle yüksek fiyatlı bir marka aramıyorum, çok fazla ürün deniyorum ve genelinden de memnun kalıyorum, memnun kalıp kalmadıklarımı da kesinlikle paylaşıyorum. Göz kreminde aradığım tek özellik yoğun nem vermesi bunun dışında 30’larıma yaklaştığım için (bunu ilk defa kendime söylüyorum) yaşlanma karşıtı özelliği de arıyorum. 

Gelelim yüz kremine, her sabah illaki güneş kremi kullanıyorum. Akşamları ise kuru yağ ya da yoğun nemlendiricili bir krem arıyorum. Yaz aylarında daha hafif yapılı ürünler tercih ediyorum. Şimdi anlatacağım ürünü de bitireli epey oldu. 

Cyrene markası cilt bakımında en sevdiğim markalardan biri, hem Türk markası, hem vegan hem de politikalarını çok seviyorum. Başlarda çok güzel setler inanılmaz uygun fiyata geliyordu ve çok avantajlı oluyordu. Ama şu an fiyatlar o kadar da uygun değil bana göre. 


Kremin yapısı çok hafif inanılmaz çabuk emiliyor. Sadece hafif nem veriyor öyle mükemmel vaadleri varsa da ben hissedemedim. Kullanım şeklinde kremin arkasına en az spf30 içeren bir krem kullanılmalı yazıyor. Kremin üzerine krem kullanmak açıkcası bana zor geliyor, bu nedenle sadece akşam kullandım. Ürünün dikkatimi çeken bir diğer özelliği yoğun yapısı olmamasına rağmen ya da yaşlanma karşıtı vaadleri olmamasına fiyatı bence çok pahalı bu ürün bana bir setin içinde gelmişti, tek başına tekrar alsam mı diye baktığımda fiyatını görünce şok olmuştum. Şu an güncel fiyatı 128₺ linki buraya bırakıyorum incelemek isterseniz,

Adı üzerinde kurtarıcı nemlendirme vaadeden bir ürün bence değil kısaca benim için kötü hatırlamadığım ancak bence fiyatını haketmeyen bir ürün oldu. 

İçeriğini merak edenler için paylaşıyorum; içeriğinde hafif yapılı olmasının nedeni su bazlı olması ama gliserinde sudan sonra en çok kullanılan madde imiş, gliserinli kremlerden hatırladığım kadarıyla gliserin hissini almadığımı belirtmek isterim. 


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...