13 Ara 2017

Şampuan #7 | Inecto Hindistan Cevizli Şampuan

Herkese yeniden merhaba,

Benim gibi Hindistan cevizi aşığıysanız, seveceğinizi düşündüğüm bir ürün anlatıyor olacağım.

Inecto serisi yalnızca Gratis’lerde bulabileceğimiz bir marka. Benim gördüğüm kadarıyla serinin sadece saç bakım ürünleri bulunmakta. Seriye ait saç kremini de kullandım, onu da ayrıca anlatacağım. Serinin hindistan cevizi saç bakım yağı ve serumu da bulunuyor, serumu da çok övüldüğü için indirimde yakaladım, henüz deneyemedim ancak markaya dair çok olumlu görüşlerim var. 

Yazıma #bakimgunluguoneriyor etiketini ekleyerek başlıyorum; 



Serinin ilk dikkatimi çeken özelliği yüksek gramajlı olmasına rağmen bence çok çok uygun fiyatlı olması, mesela saç kremi ve şampuanın gramajı 500ml ve indirimsiz fiyatı 11 ₺ civarında. İndirimli fiyatı çok çok uyguna geldi. 

Bu ürün benim kullanıp bitirdiğim 2. ürünüm. Başta söylemem gerekli ürün çok güzel kokuyor, başka bir deyişle biraz kimyasallık söz konusu ham bir hindistan cevizi kokmuyor ama asla rahatsız eden bir kimyasal değil. 

Şampuan sedefli görünümlü, yani bence birazda kremli. Sedefli görünümde olan ürünlere hep kremli ikisi bir arada gözüyle bakıyoruz ancak bu öyle değil, üzerinde super besleyici özelliği olduğu yazıyor, 

Kremli olmamasına rağmen saçları dolaştırmıyor, 

İçeriği önemseyenler için paylaşıyorum;


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...