2 Kas 2015

Bitenler #12 | Ekim

Herkese yeniden merhaba,

2,5 aydır bitenler yazısı yazmadığım için burada yazmış olduğum yazının üzerinden 15 gün geçmişti ki, 10 tane ürün birikince ve diğer aya sarkarsa yine çok uzun bir bitenler yazısı yazmak zorunda kalacağım için bu ayı 2 bitenler yazısıyla kapatıyorum ve yeni bir aya tertemiz başlıyorum.

Neler mi bitirdim?



İlk olarak yine banyo ürünlerinden başlıyorum.

Watsons'ın bira özlü serisini ne kadar çok sevdiğimi artık biliyorsunuz, en güzel kokan şampuan bence, diğerleri egzotik kokulu ya da aromalı olabilirler ama ben en çok bu şampuanın kokusunu seviyorum çünkü gün içinde saçlarımı kokladığımda kendimi çok iyi hissediyorum. Detaylı yazısı burada.

Dünyanın en güzel kokan duş jellerinden birini buldum net! Banyoda kendimi o kadar iyi ve özel hissettirdi ki ilk indirimde depolanacak! Detaylı yazısı burada.

Benri diş macunu(sensitive) çok sert bir diş fırçası benim gibi hassas dişleriniz varsa önermiyorum.



Bebak Zeytinyağlı el&vücut nemlendirici kremi bayılarak kullandım. Yeşil olması beni şaşırtmış olsa da, nemlendirmesinden ve emiliminden çok memnun kaldım. Detaylı yazısı burada.

Balmi! Gördüğüm kadarıyla sevmeyeni seveninden fazla, ben severek kullandım, önce nanelisini sonra ahududulusunu bitirdim. Elimde hindistan cevizlisi de var, alırsam naneliyi tekrar alırım. Detaylı yazısı burada.

Dalan d'Olive zeytinyağlı çanta boyu krem; en sevdiğim çanta nemlendiricilerimden. Kokusuna yapısına bayılıyorum, her zaman alıyorum.



Meşhur Watsons cupcakeli ıslak mendillerini ben de çok sevdim, kokusu çok güzel! Denk geldikçe alırım.

Givenchy Play parfüm; Bir Boyner alışverişimizde hediye verilmişti. Çok uzun bir süre kıyamadığımdan son zamanlarda kullandığımdan dolayı son kullanma tarihi geçmiş ve en son kullandığımda boynumu kaşımaktan bırakın kızarmayı olduğu gibi her yerin morardığını ve damarlarımın göründüğünü anlayınca bitenler çantasında yerini aldı. 

En sevdiğim anlatmalara doyamadığım bir ürün daha! Eklips makyaj süngeri, bana göre piyasadaki en uygun fiyatlı en kaliteli sünger. Detaylı yazısı burada. yenisi çoktan açıldı bile. Her zaman 2 yedeklidir.

Lilibe pamuklardan Rossmann'a her gittiğimde alıyorum. Benim için uygun fiyatlı olsun yeterli özellikle disk pamukta çok kalite aramıyorum nedense. Bu seferde lilibe bitti. 

Benim bitenlerim bu şekildeydi. 

Ağustos-Eylül bitenlerimse -> burada.

Çok biriktirmeden yazdım rahatladım:)

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim!

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz.

Snapchat/Twitter/Instagram: bakimgunlugu

Sevgiler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...