27 Kas 2015

El Kremi #5 | Madame Coco Mini Boy Keratinli

Herkese yeniden merhaba,

Bugün çok uzun zamandır kullandığım mini boy el kremlerinden bahsetmek istiyorum. Geçtiğimiz haftalarda Madame Coco Adana'ya özel her üründe %50+%50 indirim yaptı ve bana stoklarımı yeniletti. 


Hal böyle olunca elimdeki kremler birden fazlalaşınca ve bendeki çeşitleri de artınca bir yazı yazmak şart oldu. Aldıklarımla elimde olanlar birleşince sayı daha fazlaydı ama annemle kardeşimle paylaşınca bana bu kadar kaldı. 

Çantamda mutlaka bir krem olur, öyle ki biri bitmeye yakınken yenisini eklerim ki kremsiz kalmayayım. Ellerim çok çabuk kuruduğu ve çatladığı için günde en az 5 kez kremlendiğim doğrudur. Hem öyle alıştırdım hem de böyle rahat ediyorum. 

Çantamdaki kremde aradığım en büyük 2 özellik; küçük boy olması ve kolay emilebilmesi. Benim bu özelliklere sahip oldukça fazla favorim var. Dalan d'Olive, Bebak, Rosense ve tabiki Madame Coco. 



Çantamda taşıdığım kremler kategorisinin en şık üyesi bu kremler. Bence tek kötü özelliği kapakları. Kapak kısmı çok ince ve az aralıklı dişli olduğu için dikkatli kapatmak gerekiyor. Bakmadan kapattığım çoğu zaman ya açık kaldı ya da kapak elimden kaydı ve yere düştü. 

Fiyat performans olarakta fena değiller. İndirimsiz almayı düşünmem aslı ancak indirimde 1.81 liraya geliyor. 30 ml olması normalde 1 lira olan diğer favorilerimle dengeyi sağlatıyor.



Yapısı çok yoğun az bir miktar almak ellerinizi yumuşacık yapmaya yetiyor. İçeriği çok temiz değil ancak benim gibi içeriğe takılmayan biriyseniz zaten çok sorun etmezsiniz. İçeriğindeki gliserinden ve keratin katkılı olmasından dolayı ellerimi inanılmaz nemlendiriyor ve uzun süre nemli kalmalarını sağlıyor. Ellerimi yıkasam bile normal kremler gibi hemen geçip anında kuruma hissi yaşamıyorum.



Kokuları inanılmaz. Hepsini çok seviyorum ancak ilk göz ağrım amber. Bende olmayan bir de gül kokulu var ancak elim hiç gitmedi. Gül suyunun kokusu bana yetiyor sanırım. Bir kremden beklenmedik şekilde kokuları oldukça kalıcı ve hemen etrafa yayılıyorlar. O kadar güzel parfümlü kokuları var ki hemen farkediliyor. 

Her indirimde stoklayacağım.

Diğer el kremi yazılarım;


Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma abone olmayı unutmayın lütfen

Beni; Snapchat/Instagram/Twitter 'da bakimgunlugu adıyla bulabilirsiniz.

Sevgiler.

2 yorum:

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...