23 Kas 2015

Duş Jeli #8 | Dermokil Hindistan Cevizi

Herkese yeniden merhaba,

Bu aralar sıklıkla duş jeli yazılarının geleceğini önceden söylemiştim.

Bugün kullanmayı en çok sevdiğim kokulardan biri olan hindistan cevizini anlatacağım.


Dermokil markası hep duyduğum ama nedense çok rastlamadığım rastaladığımda da elimin pekte gitmediği bir marka oldu hep. Bu mis kokulu duş jeliyle de Instagram'ın en fıstık kızlarından biri olan @nemihaa 'nın hediye etmesiyle tanıştım. Benim hindistan cevizi tutkumu bildiği için mükemmel bir seçim yapmış :)


Ambalajın ağızı olan bu şekilde olan duş jellerini banyoda çok pratik buluyorum. 250 ml sıkılmaya vakit bulamadan hemen bitecek bir duş jeli. 


Hindistan cevizi denilince beyaz olacağı düşünülür hep, fotoğrafa çok yansıtamamış olsam da pamuk şekeri pembesi renginde.Yapısı jel tarzında değil, kremsi olduğu için de cildi kurutmuyor. Köpürmesi çok başarılı. Kokusu sıcak suyla birleşince kötüleşen cinsten değil. Mis gibi hindistan cevizi kokuyor. Bazı kokular vardır hindistan cevizi evet ama ekşimsi olur ve rahatsız eder. Bu koku o tarz değil. 

Üzerinde doğal kil mineralleri içerir demiş. Yapısında kile dair hiç bir belirti yok. Gözünüz korkmasın normal kremsi bir duş jeli.

Kokusu asla kalıcı değil. Duş jelinden kalıcılık beklemek anlamsız bazen. Kullandığımızda hoşumuza giden bir kokusu olsun yeter. 


Dermokil bir Türk markası ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan ürünler kullanmaya dikkat ediyorsanız tercih edilebilir. Hediye olduğu için fiyat bilgim yok. Denk gelirsem diğer çeşitlerini de denemek ve Instagram üzerinden yorumlamak istiyorum.

Blogumdaki diğer duş jeli yazılarımı okumak isterseniz; 


Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma abone olmayı unutmayın lütfen

Beni; Snapchat/Instagram/Twitter 'da bakimgunlugu adıyla bulabilirsiniz.

Sevgiler.

2 yorum:

  1. Dermokil ne çıkarırsa alırım. Ürünlerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de markaya hafiften ısındım, kavunlusu varmış onu arayacağım gittiğimde 👌👌

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...