30 Eki 2015

El Kremi #4 | Flormar Aloe Vera / Narlı

Herkese yeniden merhaba,

Kış geldi ve el kremleri artık vazgeçilmezimiz. Gerçi ben yaz kış el kremi kullanmadan yapamayanlardanım. Bu sebeple çok fazla el kremi kullanıyorum ve mümkün olduğunca yazılarını da yazmaya çalışıyorum. 



Yalnızca hayvan deneyi yapmayan markalara ait ürünler kullandığımı elimde önceden kalan varsa bile sadece bitenler yazılarımda gördüğünüz ve blogumdaki inceleme yazılarımda yer vermediğimi biliyorsunuz. Bu konuda keskin kararlarım var. Son zamanlarda değişen bir kararım ise gri bölgede olan markalarla ilgili son kararım olan üst markası deney yapan ancak kendisi deney yapmayan markaları almaya başlamam. Flormar da bunlardan biri. Bildiğiniz gibi Flormar kendini çokça geliştiren ve geliştirmeye devam eden hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir Türk markası, ancak geçtiğimiz yıllarda %51 hissesini Yves Rocher aldıktan sonra kendini bu kadar geliştirebildi desek doğru bir cümle kurmuş oluruz.

Aslında Yves Rocher markası da Hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ancak markanın Çin'de satışı olduğu için listelerden çıkarıldı. Bu konular hakkında bilginiz yoksa ya da soru işaretleriniz varsa buradaki yazımdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Flormara yeni yeni alıştığım şu dönemlerde burada ve burada yaptığım alışverişlerimdeki kadar ürün var. Aldığım karar yeni olunca ve indirim dönemine denk gelince birden bu kadar ürünüm oldu ve 1 tanesi hariç diğerlerinden çok memnun kaldım. Detaylı yazılarını yazacağım.

Flormar'ın el kremleri olduğu gibi aynı kokuların vücut losyonları da var ancak deneyimlemedim.



Yapısı önce gözümü korkuttu, az miktar aldım elimden yağ gibi kaydı. Çok yağlı bir krem keşke 2 tane birden almasaydım dedim önce. Sonra kullanmayı öğrendim. Çok enteresan bir yapısı var. İlk aldığınız da yağlı ama ince yapılı diyorsunuz. Elinize uyguladığınızda 5 sn sürmeyen yağlı bir hissi var sonrasında elleriniz neme doymuş var misler gibi kokuyor. İçeriğindeki Shea Butter ve Gliserin olduğu için siz yıkayana kadar ellerinizdeki nemli his geçmiyor. Kokusu da oldukça kalıcı saatlerde kokuyu alabiliyorsunuz.

Aloe Veralı olan mis gibi ve çok doğal kremsi kokarken, narlı olan daha meyveli hafif şekerli ama yine de ağır olmayan bir koku.

Kremleri indirimli 3 liraya aldım, bu kadar çok beğendikten sonra tekrar Flormar mağazasına yolum düştüğünde kremlerden depolamak istedim ancak tekrar 6 lira olduğunu ve o haftasonu olan bir indirim olduğunu söylediler. Keşke o zaman bunu belirtselerde diğer çeşitlerinden de alırdım. El kremi ne kadar kötü olabilir ki mantığındayım. Çok mu kötü ayak kremi olarak kullanırım. 

İndirimde bulduğumda diğer çeşitlerinden ve elimdeki olanlardan depolayacağım. Siz de indirimli görürseniz mutlaka alın derim ama 6 lira bence bir el kremi için biraz fazla.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Diğer El Kremi deneyimlerim burada burada ve burada.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz.

Snapchat/Twitter/İnstagram: bakimgunlugu

Sevgiler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...