27 Eki 2015

Cilt Bakımı #11 | Essence Pure Skin Sivilce Karşıtı Nemlendirici

Herkese yeniden merhaba,

Cilt bakımımda değişen ürünleri anlattığım 3 günlük serinin 2. günündeyiz. Dün anlattığım güneş kremimin üzerinde bugünde gece kremimi anlatmaya başlıyorum.

Gece kremi dediğime bakmayın, normal bir nemlendirici kullanıyorum. Burada yazısını yazdığım yine essence markasına ait kremim bitince kardeşim @birtutamben 'in hediyesi olan Essence sivilce karşıtı nemlendiriciye geçtim. Bir önceki gece kremim üzerinde jel yazmasına rağmen jel kıvamında değilde daha su bazlı bir krem kıvamındaydı. Bu ürün ise tam bir nemlendirici kıvamında. 


Essence markasının ürünleri oldukça uygun fiyatlı ve marka deney yapmıyor. Cilt bakımında henüz yeni sayılırlar ama oldukça fazla ürünü var. Ergenlik çağı ya da problemli cildi olanlara hitap eden ürünleri var. Cildimin problemli olduğunu söyleyemem her insan gibi ergenliğimde yanlış ürün kullanımlarıyla çok fazla sivilceli dönemim olmuştu ama artık cildimi tanıyorum. Bana neyin iyi gelip gelmeyeceğini biliyorum. Blogları, youtube videolarını takip etmek evet çok güzel ancak deneyerek aslında siz size en iyi geleni buluyorsunuz. Zamanla daha da bilinçleniyorsunuz.

Benim cildim yağlıya dönük karma ancak mevsim geçişlerinde kuruyadabiliyor. Özellikle kış mevsiminde yağlılıktan çıkıyor diyebiliriz. Cilt bakımında -cildiniz karma/yağlı ise- en önemli konu temizlik nemlendirme daha sonraki konu, eğer temizliği iyi yapmazsanız ve nemlendirici uygularsanız cildiniz çok daha fazla sebum salgılayacaktır. 

Örneğin; Akşamları çok yorgun ve uykulu olabiliyorum. Yüzümü yıkamak zor geliyor, misel suyla tonikle cildimi temizlediğimi düşünüp üzerine nemlendiricimi uygulayıp yatıyorum sabaha yağlı bir ciltle uyanıyorum. Bu hataları yapmamamız lazım ki şimdi bir de kış geliyor uyumadan yüzümüzü yıkamak tam bir işkence olacak. Sabah bir şekilde ayılmak içinde yıkıyoruz ancak akşam çok zorlanıyoruz. Eve geldiğimde makyajımı çıkartıp yüzümü o an yıkamayı ve gece yazmadan yine de silerek uyumayı alışkanlık haline getirdiğim an rutinim tamamlanacak, mesela ben kendimce böyle bir yol buldum siz de kendinize en iyi geleni zamanla bulup kendi rutininizi oluşturabilirsiniz. Ben mümkün olduğunca uygun fiyatlı ürünler kullanıyorum hem çok fazla bütçe ayırmak istemediğimden hem de size daha faydalı olabilmek adına. Mutlaka vazgeçemediğim ve parasını hakettiğini düşündüğüm bana çok iyi gelen ürünler var ancak bir şekilde dengeliyorum.



Nemlendirinin kıvamı çok ideal, işte bu kremi avucunuza küçük bir miktar alıp, avucunuzda ısıtıp yüzünüze tampon hareketlerle uygulayabilirsiniz. 

Üzerindeki vaadlere gelirsek;

-Sivilce ve siyah noktalarla savaşır.

Problemli bir cildim olmadığı için yorum yapmam pek doğru değil ancak düzenli beslenme ve uykudan da olabilir daha az problemli şu aralar.

-Cildi matlaştırır ve güzelleştirir.

Eğer ki cildimi yıkayıp tonikleyip bu nemlendiriciyi uygularsam sabaha mat bir ciltle uyanıyorum ancak temizliği yeterince yapmazsam oldukça yağlı. Bu yüzden çok doğru bir vaad olduğuna inanmıyorum. İş temizlikten geçiyor.

-Kırmızılığı gözle görülür bir şekilde azaltır. 

Yanlış anlamadıysam cilt tonu eşitliğinden bahsediyor. Haklı olabilir. Balm sheltersız dışarı çıkamayan ben şimdi makyajsız işe gidebiliyorum. Ama bu konuyu tamamen bu nemlendiriciye bağlayamam. Bence burada yazısını yazdığım kaldırılmadığı sürece almaya devam edeceğim bu üründen kaynaklı olduğunu düşünüyorum. İyi ki var hep olsun!!! 


Kokusu çok güzel insanı iyi hissettiriyor. Yapısına da bayıldım. Elimde bir kaç nemlendirici daha var onlardan memnun kalmazsam bu ürüne tekrar dönebilirim. Cildi hassas olanlara tavsiye edemeyebilirim her şeyden önce içinde parfüm bulunuyor.

İçeriğini merak edenler için;


Essence cilt bakım ürünlerinden 2 ürün deneyimledim. Fiyatlarına göre performansları gayet güzel. Cilt bakımına yeni başlayanlar ve cildi çok problemli olmayanlar için önerebileceğim ürünler. Ben sadece nemlendiricilerini kullandım. Diğer ürünleri hakkında net bilgim yok. En azından uygun fiyatlı nemlendirici olarak tercih edilebilir.

Essence cilt bakım ürünleri bildiğim kadarıyla sadece Gratislerde ve Rossmann'larda diye biliyorum, bazı Migroslarda Essence standları var ancak cilt bakım ürünleri yok diye biliyorum. 

Yine çok konuştuğum bir yazı oldu, okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz.

Snapchat/Twitter/İnstagram: bakimgunlugu

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...