20 Eki 2015

Duş Jeli #6 | Madame Coco Amber

Herkese yeniden merhaba,

Son zamanlarda sadece alışveriş ve bitenler yazıyorum biliyorum, ürün incelemelerim birikti. İşlerden vakit bulabilirsem her gün geldikten sonra bir sonraki günün yazısını yazmayı planlıyorum. 10'dan fazla ürünün blog fotografları hazır bile.

Giriş yapmadan konuya giremiyorum farkettiniz mi?



Son zamanların en en en en güzel kokan duş jelini anlatmaya çalışıcam size. Koku anlatmak dünyanın en zor olayı bu yüzden şehrinizde Madame Coco varsa hatırım için gidin ve koklayın. Mağazada kokusunu beğeneceksiniz ya duşta sıcak suyla daha da güzelleşecek. İlginç bir şekilde çoğu duş jelinin aksine banyoda normalden çok çok daha güzel kokuyor. O kadar güzel bir esansı var ki parfümünü almak isteyeceksiniz ve bunun devamı gelecek size garanti ediyorum! Serinin elimde sadece duş jeli ve el kremi var. İlk Madame Coco indirimde Amber serisini eve getiriyorum, o kesin.

İçeriğe dikkat edenler için;


Yapısı jelimsi, yani içinde krem bulundurmayan duş jellerinden. İçinde krem bulundurmamasına rağmen içeriğindeki gliserin sayesinde cildi kurutmuyor. Ben her duş sonrası vücut losyonu kullandığım için aradaki farkı anlayamadığımı düşünürdüm ancak kurutan duş jeli kullanınca losyona nasıl koştuğumu hatırlıyorum.

Tek kötü yanı hemen küçük boy olması, litrelik olsa keşke dedirtiyor. Küçük olması hemen biteceği anlamına gelmiyor ama çok kullanmanıza gerek kalmadan hemen köpürüyor. 



Kapağı çok pratik, bu tarz kapaklar duş jelinde çok daha kullanışlı oluyor. 

Madame Coco sık sık indirimlere giren ürün kalitelini çok beğendiğim bir Türk markası. Üstelik tavşanı da var. Alın aldırın:)

Duş jeli demek ben demek, deneyimledikçe çeşitli duş jeli yazılarım blogumda olmaya devam edecek.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz.

Snapchat/Twitter/İnstagram: bakimgunlugu

Sevgiler.

2 yorum:

  1. ben baktığımda bu seriden hiç bir şey yoktu alamadım o yüzden...

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...